Reakcia na: Jacob #10987:
Keď už sa preberajú pekné stanice, nedá mi nespomenúť Dunajskú Stredu.So železničnými prístreškami sa zrejme naložilo takto aj kvôli tomu, že na rozdiel od trhoviska by pre pôvodné nástupištia AS boli príliš široké, čiže by sa musela reorganizovať celá plocha.
A neviem, mne osobne sa predstava takého prispôsobovania stanice prístreškom celkom prieči. Rozumnejšie sa mi zdá najprv vytvoriť vhodné riešenie plochy a až na základe neho zvoliť konkrétne rozmery striešok.
Richard Ščepko
Stále snívam o podobných princípoch ako napr. v meste Aarau, kde je podobná blízkosť železnice a autobusovej stanice. Architektúra prestrešenia je už len pridanou hodnotou... Ak si v ničom môžeme brať príklad od Švajčiarov, tak je to rozhodne doprava. http://arch2o.com/wp-content/uploads/2014/09/Arch2o-Bushofdach-Aarau-Bus-Terminal-and-Train-Station-Vehovar-Jauslin-Architektur-3.jpg
@Vlado54: Pôjdem sa tam tento víkend pozrieť a prejdem si tie vzdialenosti (aj s kočíkom). Lebo sa priznám, že si to takto neviem celkom presne predstaviť (nechodievam často touto lokalitou).