Reakcia na: irizar #10936:
čo je divné, keď PHM im prepláca objendávateľ, proste je to výsledok nenažranosti, odrbávania objednávateľa, nechuti niečo meniť (socialistické kádre prekreslujúce CP z roka na rok, robiace výpravu podľa seba), nezáujem niečo urobiť efektívne a dobre. Viď zmeny CP po 1.8.2016, kedy si SADka zase pridala jeden voz do výpravy, ale rozsah km sa nezmenil a ani CP to kladne nepocítil. Ale jazdí, hoci sme ho "ušetrili". A mesto to asi ani netuší.
kvorka
- som jednoznačne za možnosť B, pretože vidím v premávke nejakú B952 po GO, lenže ja si myslím, že s týmto sa malo začať už pred 3 rokmi a nie teraz, keď majú 3 roky do dôchodku tie vozy!
- máme 5 kĺbových vozov a furt jadzia len 4, kedy konečne mesto dupne dopravcovi na krk aby jazdili všetky? To sme asi jedné mesto čio sti toto môže dovoliť.
- nejazdia ani krátke Citelisy, chápem že dáky musí byť záloha pre garantované spoje, ale na to stačí jeden. Majú manuál, idálne do mesta, najväčšiu kapacitu zo sólo vozov (veď ich kúpa bola argumentom aj pre nahradenie kĺbových Ikarusov na menej vyťažených linkách), ale sú v takom stave v akom sú - šiel som #02 a tesnenia okien, gumičky a kadečo akoby ich práve zo smetiska vytiahli!
MESTO: nech sa konečne spamätá, lebo je zbytočné aj kúpiť nový voz, ak sa oň bdue SADka starať tak, ako to robí teraz - viď prípad Citelis 18M a podobne, neschopné B952 a pod. Nie je žiadne tajomstvo, že by veľa B952 neprešla ani STK...a pritom jazdia, kým sa dačo nestane.