Reply on: kvorka #10922:
Ja som taktiež za odpoveď B.Kĺbové autobusy tiež áno mali by sa využívať všetky keď ich je tak málo, ale SADka moc rada dáva všade iba slávne B952.
Citelisy čo som postrehol jazdia teraz celkom dosť na linke č. 1 ako keby namiesto kĺbových autobusov, autobusy nie sú to zlé ale sú v hroznom stave čo je pravda, ako aj informačné tabule ktoré sú v týchto autobusoch ani jedna už vyše roka ani v jednom autobuse nefunguje, čo tu niekto kedysi písal, vyjadrenie SAD-ky prečo nefungujú je odpoveď, že nedajú sa spárovať zo systémom alebo proste niečo so spárovaním, čo mi príde ako nejaká hovadina, ale skôr to bude ich lenivosťou, keďže ani keď prerábali zastávku Legionárska v smere do centra nevedeli nastaviť aby hlásilo zastávku len v jednom smere, že to je problém, čo je blbosť, keď dokáže hlásiť v jednom smere zastávky napr. Ľudovíta Stárka, Piešťanská, Veľkomoravská. A to isté s hláškou "Konečná zastávka, prosím vystúpte", s tým, tiež že bol problém tak to odstránili (typujem, že si nedali ani námahu snažiť sa zistiť chybu).
S tou zálohou pre garantované nízkopodlažné spoje, tam naozaj stačí jeden autobus, predsa koľko v Trenčíne máme garantovaných takýchto spojov? Málo, iba na linke č. 1 sú iba dva.
Pri tej STK by ma zaujímalo, ako môžu B952 ešte prejsť STK. A stavím sa, že aj keď tieto autobusy budú musieť byť vyradené, tak nenakúpia nové a budú jazdiť Crossway-e, keďže typujem, že momentálne jazdia všetky B952 najviac a Crosway-ov jaždí iba pár.
Proste tu v Trenčíne kto by sem prišiel teraz po veľmi dlhej dobe a pôjde MHDčkou tak si bude myslieť, že sa tu zastavil asi čas, lebo s týmito autobusmi to tu vyzerá ako v roku 2006 odkedy jazdia, vtedy boli krásne všetko, dnes už nevyhovujú štandardu.
kvorka
- som jednoznačne za možnosť B, pretože vidím v premávke nejakú B952 po GO, lenže ja si myslím, že s týmto sa malo začať už pred 3 rokmi a nie teraz, keď majú 3 roky do dôchodku tie vozy!
- máme 5 kĺbových vozov a furt jadzia len 4, kedy konečne mesto dupne dopravcovi na krk aby jazdili všetky? To sme asi jedné mesto čio sti toto môže dovoliť.
- nejazdia ani krátke Citelisy, chápem že dáky musí byť záloha pre garantované spoje, ale na to stačí jeden. Majú manuál, idálne do mesta, najväčšiu kapacitu zo sólo vozov (veď ich kúpa bola argumentom aj pre nahradenie kĺbových Ikarusov na menej vyťažených linkách), ale sú v takom stave v akom sú - šiel som #02 a tesnenia okien, gumičky a kadečo akoby ich práve zo smetiska vytiahli!
MESTO: nech sa konečne spamätá, lebo je zbytočné aj kúpiť nový voz, ak sa oň bdue SADka starať tak, ako to robí teraz - viď prípad Citelis 18M a podobne, neschopné B952 a pod. Nie je žiadne tajomstvo, že by veľa B952 neprešla ani STK...a pritom jazdia, kým sa dačo nestane.