Reply on: kvorka #10922:
Ja som taktiež za odpoveď B.Kĺbové autobusy tiež áno mali by sa využívať všetky keď ich je tak málo, ale SADka moc rada dáva všade iba slávne B952.
Citelisy čo som postrehol jazdia teraz celkom dosť na linke č. 1 ako keby namiesto kĺbových autobusov, autobusy nie sú to zlé ale sú v hroznom stave čo je pravda, ako aj informačné tabule ktoré sú v týchto autobusoch ani jedna už vyše roka ani v jednom autobuse nefunguje, čo tu niekto kedysi písal, vyjadrenie SAD-ky prečo nefungujú je odpoveď, že nedajú sa spárovať zo systémom alebo proste niečo so spárovaním, čo mi príde ako nejaká hovadina, ale skôr to bude ich lenivosťou, keďže ani keď prerábali zastávku Legionárska v smere do centra nevedeli nastaviť aby hlásilo zastávku len v jednom smere, že to je problém, čo je blbosť, keď dokáže hlásiť v jednom smere zastávky napr. Ľudovíta Stárka, Piešťanská, Veľkomoravská. A to isté s hláškou "Konečná zastávka, prosím vystúpte", s tým, tiež že bol problém tak to odstránili (typujem, že si nedali ani námahu snažiť sa zistiť chybu).
S tou zálohou pre garantované nízkopodlažné spoje, tam naozaj stačí jeden autobus, predsa koľko v Trenčíne máme garantovaných takýchto spojov? Málo, iba na linke č. 1 sú iba dva.
Pri tej STK by ma zaujímalo, ako môžu B952 ešte prejsť STK. A stavím sa, že aj keď tieto autobusy budú musieť byť vyradené, tak nenakúpia nové a budú jazdiť Crossway-e, keďže typujem, že momentálne jazdia všetky B952 najviac a Crosway-ov jaždí iba pár.
Proste tu v Trenčíne kto by sem prišiel teraz po veľmi dlhej dobe a pôjde MHDčkou tak si bude myslieť, že sa tu zastavil asi čas, lebo s týmito autobusmi to tu vyzerá ako v roku 2006 odkedy jazdia, vtedy boli krásne všetko, dnes už nevyhovujú štandardu.
Jacob