Reply on: Jacob #10938:
presne tak, v TN 4 roky nenasadzovali CItelis 18M kvôli dementne tlmočenému stanovisku ohľadne spotreby, ktoré sa naviac ani nezakladalo na pravde. Pritom ten voz bol v stave, riadne sa naň uplatňovali nákladové položky a paušály, ale keď mal vyjsť, tak nemal to či ono a bolo treba ho vlastne riadne dať do richtigu.Garantovaných spojov dakedy bývalo viac, neviem, prečo mesto netrvá na vyznačení riadne, aspoň 2/3 NP/LE vozov. Veď obehy vozov by ako objendávateľ mal mat k dispozícii, mal by ich aj preštudovať a pripomienkovať. Ale to nerobí nikto: inak si ako vysvetliť, že hovorkyňa tára o nasadení kĺbakov od septembra a pritom stále nejazdia všetky, max. 4 kusy, hoc ich máme 5. To mesto akože dokedy bude tolerovať?
Mesto napriamo predĺžilo zmluvu o 5 rokov. Prečo? Lebo sraĺo na súťaž, MHD nie je priorita a venuje sa hlúpej parkovacej politike, ktorá je robená zle (viď sťažnosti ľudí, zimný štadión a pod., nekoordinácia s MHD a pod.) a diskriminačne - Juh je zatiaľ mimo, Sihoť III a IV tiež. Pritom koľko zastávok mesto zrekonštrukovalo? Ani jednu, len zbytočne preinvestovalo prachy pri cyklochodníku na Soblahovskej na niky, ktoré neboli treba. Ale Dlhých Honoch niky nebudú - tak ako to je, raz je ODI proti a raz za? iI niekto na meste si raz robotu urobí a raz nie?
Odpoveď je jasná: treba to spočítať primátorovi vo voľbách a treba si dobre pozrieť aj teraz, kto mu zobal z ruky a kto naopak mal záujem veci riešiť. Hanba primátorovi, čo si demokraciu zamieňa s povinnosťou poslanca hlasovať ZA jeho návrh rozpočtu. Hlásna popolustická trúba nie je to isté, čo fakty a v prípade MHD to je vidieť.
Iba našou zásluhou sa podarilo nielen zastaviť úbytok ľudí z MHD, ale práve zvýšiť o 1% - lebo sa prijal racionálny návrh linkového vedenia a CP. Ale mohlo sa viac, keby sa chcelo.
Záver: čo s peniazmi, čo sa vyplatili DIC? Cca 20.000 EUR, kto vie, nech napíše.
BB-Schuhu