Reply on: irizar #10936:
No to, ale cestujúcim je jedno, im je jedno aká je spotreba autobusu ich sa to netýka. Ak im ide ušetriť PHM tak to mali kúpiť elektrobusy jedine, alebo na plyn. Je pekné, že majú nižšiu spotrebu ale také mamičky s kočíkom či vozíčkari môžu zabudnúť v Trenčíne na chodenie MHD keďže garantovaných nízkopodlažných spojov je len pár, a inak nemôžu nikdy poriadne vedieť kedy ide nízkopodlažný spoj a kedy nie (aj tak vo väčšine chodia tie B952 ako inak).Hlavný problém je, že naša MHD existuje skôr asi kvôli ziskom, než pre ľudí, keby bola pre ľudí tak to tu nevyzerá ako teraz, a služby pre cestujúcich by boli oveľa lepšie. Porovnám to napríklad s Bratislavou kde MHD funguje tak ako by mala, áno je to hlavné mesto a aj veľké mesto ale u nich sa niekde tá MHD posúva u nás nie.
Nakoniec je celkom zaujímavé, že mešie mesto od nás a to Prievidza má iba nízkopodlažné autobusy a to najviac má 10.5M Citelisov a 8 kusov SOR BN 10.5 a je na tom pomaly lepšie ako naša, aj keď nemá možnosť nástupu všetkými dverami, nemá vo vnútri autobusu informačnú tabuľu, ani hlásenie zastávok tak stále sú na tom lešpie, dokonca čo vidím tak majú aj B952 kde majú 5 kusov ale z toho dva kusy už vyradené. A to nerozprávam síce o menšiom detaile ale o tom, že ich autobusy majú pekné logo na každom ich autobuse (v MHD či prísmestskej doprave) čo Trenčín dokonca má autobusy s farbou od výroby a jednou nálepkou Slovenská Autobusová Doprava Trenčín, a toto je len dôkazom, že šetrí kde sa dá.
kvorka