Reakcia na: S499.1023 #10740:
jeden by predpokladal, že by mesto malo byť rado za to, že MHD je využívaná, že má tak vyťažené spoje ako sú 8:03 a 9:03 na linke 24, kedy možno práve nasadenie disponibilných kĺbových vozov pekne rozložiť aj na čas mimo špičku, ale nie: tu sa argumentuje furt prečo to nejde. A to máme komunistov dávno za sebou a máme trhovú ekonomiku, ktorá kážde využívať šance a šetriť. Mesto vie len šetriť (spomeňme na dokonalý interval 15/20/20 na linke 1+22 do roku 2012, ktorý je dnes 30/30/30).Mesto sa k MHD stavia, ako by cez leto necestovali zamestnaní ľudia, pritom práve spoje linky 24 sú vysoko ziskové a nasadenie kĺbového vozidla predstavuje ekonomicky vhodnú a komfortne nevyhnutnú potrebu. A k tým opravám, asi podám dotaz na mesto, akým konkrétnym opravám sa počas augusta 2017 podrobili vozy #51 až #54 a #61 (žeby tam už dali tie displeje čo najprv vybrali a žeby už netrčali káble?).? ?
MA MHD
Takisto nechápem, aký dôvod bol ku kompletnému vylúčeniu MHD? Linka 12 mohla predsa jazdiť cez podjazd Karpatská a následne hneď vľavo na Jána Zemana a ďalej do Biskupic.
Pripájam nejaké foto z dneška. Mimochodom, o 14:45 sa už na stavbe nepracovalo
Ak by linka odbočovala hneď tu vľavo, rekonštrukcia by sa jej takmer nedotkla
Rekonštruovaná Karpatská - zrejme výstavba vyvýšeného priechodu
Starostlivo umiestnený oznam na zastávke Karpatská
Označník zastávky Jána Zemana počas výluky