Reakcia na: dyspozytor #10226:
pokiaľ viem v istej podobe to funguje aj u našej SAD-ky: je jedna norma na spotrebu (vycucaná z brucha, keď vidím ako sa tu "argumentovalo" spotrebou Citelisu 18M), a preto kto jazdí Crossway 12 LE, máe šťastie, kto Karosu B952E má smolu. Ale najhoršie z toho vychádzajú "automaty", a preto ani Citelis 18M #61 a ani Citelis 12M #01 skoro nejazdia. Hoci by to malo byť práve naopak, pretože autmatická prevodovka je do MHD vhodnejšia, nehovoriac o kopcovitom teréne sídliska Juh. Chcelo by to vedieť, akú "normu" na spotrebu má mesto pre jednotlivé typy vozov pri preplácaní tzv. oprávnených nákladov a či to vychádza z dát dopravcu, alebo to niekto "určil" od stola a preto je kĺbový autobus postrachom, hoci kapacitou vždy poteší viac než sólo.
S499.1023
Neexistencia zastávkových ník zlepšuje preferenciu MHD pred IAD, zvyšuje bezpečnosť cestujúcich, vystupujúcich z vozidiel a prechádzajúcich cez vozovku, odstraňuje nebezpečné situácie pri vychádzaní vozidiel MHD zo zastávkovej niky. Ľudia s policajtským myslením to odmietajú vlmi často. ODI by v tomto mal byť KDI osvietenou opozíciou, lenže ľudia na ODI (neviem ako konkrétne u vás) sú často bývalí dopravní policajti.