Reakcia na: LUK #10084:
Nádskok je samozrejme preklep. Náskokom bola myslená časová úspora pred stojacimi autami medzi spomínanými križovatkami. V určitých časoch sú pravidelné, takže úspora nie je úplne zanedbateľná.Prioritizáciou zas bolo myslené uprednostňovanie určitého typu dopravy pred druhým. V tomto prípade uprednostnenie autobusovej pre IAD.
Sibyla Mislovičová by ma nepochválila, je mi to jasné

Richard Ščepko
Po "sviatkovom" režime pripájam pár informácií:
1. Debata s vedúcim Útvaru dopravy ohľadom BUS pruhu na križovatke smer cestný most od Hasičskej. Vraj minimálne 6 mesiacov nemám počítať, že sa s tým niečo pohne. Plánuje komplexne zmapovať a preveriť s človekom, ktorý nastavuje svetelné križovatky po celom Slovensku. Až na základe jeho výstupu bude niečo riešiť. Či je to správne, fakt neviem posúdiť. Nezdá sa mi, či BUS pruh, prípadne len komunikácia s SSC by nebola prospešnejšia už teraz. Napadlo ma to minulý týždeň v Bratislave (Lamač). Ide o tento úsek: https://www.google.sk/maps/@48.1816196,17.0560971,3a,75y,287.34h,79.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1saI4MIDEcHDFeRD0WFz_B8Q!2e0!7i13312!8i6656
Dnes je k svetelnej signalizácii doplnená BUS signalizácia (viď. foto), plus z pravého jazdného pruhu je BUS pruh. Tvoria sa tam kolóny, takže autobus rozhodne získa nádskok medzi križovatkami.
2. Nízkopodlažnosť evidentne netrápi len nás na tomto fóre (facebook.com - skupina Trenčan).
Prioritizácia MHD v BA
Mamička s kočíkom v MHD