Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Spirits #765:
Kĺbov T-čka sa volajú K-čka ? . V trolejbusoch žiadny zásadný problém nevidím - s ohľadom na ich vek. Brnenská MHD má vyŠšiu úroveň z hľadiska organizácie dopravy ale rozhodne nie z hľadiska kvality vozového parku "každý pes jiná ves".
Reakcia na: S499.1023 #757:
Tie klbove Tcka su v PARSe zmodernizovane celkom dobre. Ale co sa tyka autobusov, tak to je hroza. Zas Solarisy a nove SORy vsetko nezachrania i ked su na urovni. Musis uznat, ze na hlavne mesto by sa cakalo viac. Trolejbusy to iste....Cestoval si niekedy napr.Brnenskou MHD? Podla mna ma este vyzsiu uroven, nez ta prazska.
Reakcia na: Vladimír #759:
Na tu druhu otazku, ci na nieco narazam, Ti odpovedat nebudem....A nepisal som to len tak, z dlhej chvile
Reakcia na: Valec #762:
No a kolko ma percentualny podiel v SAD? Mensinovy.
Reakcia na: Spirits #761:
A čo si myslíš, že kto je spoluvlastníkom SAD Trenčín? Myslíš, že Trabelssie sa bude v dozornej rade usmievať nad tým, ako si niektorí zo zamestnancov SAD TN ktorí posudzovali vozidlá, strká do vačku, zatiaľ čo jeho peniaze pôjdu dole potokom?
Reakcia na: Valec #760:
Kto sa bavil o SIRS??? Bavime sa konkretne o SAD Trencin/MHD!
Inak suhlasim, ze "súkromná spoločnosť, kde všetky financie majú svojho majiteľa (-ov)."
Ibaze my sme sa bavili u uplne inej spolocnosti....Praveze ak vratim k tvojemu prispevku, tak si myslim, ze kontrakt za 1,3 mld je pomerne slusny aj z pohladu servisu!
Reakcia na: Vladimír #759:
Skôr to píše len tak, lebo sa niekde nové slovo naučil. Pochybujem, že SIRS ako súkromná spoločnosť uprednostní jednorázové lobné, pred dlhodobými nižšími nákladmi. Však to nie je štátna (verejná) organizácia, kde lobné ide do vačku pár osobám a na výdavky sa skladáme všetci, ale súkromná spoločnosť, kde všetky financie majú svojho majiteľa (-ov).
Reakcia na: Spirits #749:
Sú mestá/spoločnosti, ktoré uplatňujú napr. aj SORy. A sú aj také, ktoré preferujú Irisbusy. A sú aj také, ktoré preferujú Solarisy. A sú aj také, ktoré preferujú Tedomy. A sú aj také, ktoré preferujú Mercedesy....

Z toho mne vyplýva, že vlastník SAD Trnečín jednoducho z nejakého dôvodu preferuje zhodou okolností Irisbusy (ako mnohí iní vo svete). Pre mňa osobne by sa to celé týmto konštatovaním aj skončilo. Akurát som neporozumel, prečo práve pri tejto debate vyťahuješ tému lobbingu, nevhodnosti výberov či nezohľadňnovania vhodnosti technických parametrov. Tak ja len či na niečo narážaš alebo píšeš len tak.
Reakcia na: S499.1023 #757:
Nj my zas máme autobusy zodpovadajúce 21.storočiu. Ale zas intervali zodpovedajúce hmm... čomu by som to tak mohol prirovnať... asi najsôr ničomu. Naše intervali nezodpovedajú absolútne ničomu. Myslím že žiadne mesto by nechcelo mať takéto intervali. Dá sa povedať že naše mesto zobralo mestskú hromadnú dopravu naozaj doslovne a aj tých pár autobusov začalo chodiť hromadne. ?
Reakcia na: Spirits #741:
Autobusy možno máme plesnivé ale máme električenky a máme intervaly zodpovedajúce 21. storočiu.
Reakcia na: milan005 #733:
Bratislva má najdrahšiu? Buehuehue. My sa môžeme za 600,- SKK mesačne voziť od rána do včera každý deň ? ? ? .
Reakcia na: Spirits #753:
To ti verim. Raz toto svoje konanie napravim. Uz len kvoli tomu ikarusu.
Reakcia na: trepko #752:
To je chyba! Na TV sa nechyta atmosfera ? A nechodia tam len ozrati primitivovia....
Reakcia na: keune-br #751:
Popravde na hokeji som nikdy nebol. Davam prednost televiznemu prenosu s pohodlia domova. Ale vzhladom na tuto informaciu asi zacnem chodit.
Reakcia na: trepko #750:

Mam informacije z mesta, ze ten ikarus ktori ta vozievall do skoli, nadalej bude v zalohe, a vipravovani na limky POSILA NA HOKEJ, a ked bude vistavisko pod sokolicami...takkze sa ho este nezbavis...a ked chodis na hokej, tak snim budes chodit ?
Reakcia na: keune-br #748:
ja ich neurazam. Ja len davam jasne najavo ze pre dnesnu MHD je rada 2xx dost nevhodna. Netajim sa tym, ze mi bude velmi chybat Ikarus 280.10 TN659AM, ktory ma dlhe roky kazde rano vozieval do skoly ked este jazdil na L5. Ale 280.87 mi rozhodne chybat nebudu.
keby som ich chcel urazat tak poviem ze madari Ikarusy vymysleli len preto aby si ich svet nespajal len s csabajskou klobasov a salamov.
Reakcia na: Vladimír #747:
Vobec nespochybnujem znacku ako taku! Poriadne citaj! Bavili sme sa o tom, akym sposobom su castokrat realizovane tieto nakupy. Vobec nespochybnujem technicke parametre, mal som na mysli to, ze castokrat nie su brane do uvahy! Ze su pretlacane veci, ktore nie su vhodne pre danu spolocnost/mesto/stat! Ze vyhrava lobing pred vhodnejsimi moznostami.
Zapochyboval som nad "klasickymi" Irisbusmi. A nemusi to hned znamenat, ze som proti! Len su spolocnosti/mesta, kde sa uplatnuju aj napr.SORy!
A taktiez som zapochyboval nad odbornikmi v oblasti dopravy! Slapol som na otlak?
Reakcia na: trepko #746:
preco urazas ikarusi?? ha??
Reakcia na: Spirits #742:
Oukej, Ty spochybňuješ technické parametre, ktoré brali do úvahy odborníci. Na mieste sa žiada teda opýtať, aké parametre berieš do úvahy Ty, že odborníkov spochybňuješ?

A vôbec, Trenčín nie je zďaleka jediné mesto, ktoré nakupuje vozidlá tejto značky a tohto typu. Takže potom pochybnosť vrháš aj na odborníkov z Prešova, Žiliny, Brna či Prahy...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.