Reply on: Michal Mazánik #14808:
Ešte k posledným významným zmenám:a) pred rokom 2016 bol CP v roku 2008 aj podľa návrhu ŽU, pozitívom bol napr. CP liniek 1,8,18.... ostatné tak nejak, nech SAD spraví.
b) 80. roky boli dielom čisto ČSAD, do toho MsNV málokedy čo mohol vstupovať. Inú situáciu mali tam, kde bola aj iná trakcia.
c) v druhej polovici 90.rokov už právomoci ohľadne CP prešli a dnes sú na obciach pri MHD. Lenže doba škrtania postihla aj TN (viď schému 1997, čo bola asi najväčšia redukcia, kedy zo Sihote MHD po 20:55 v "a" nepremávala...)
Subjektívne: býval som na Juhu, v Zámostí, centre i na Sihoti. Asi nejaký prehľad mám, čo a ako za tých 40 rokov, a preto verím, že sa dobré veci vždy ujmú a tie negatívne treba pripomínať, lebo správa (štátna i samospráva) to potrebuje "jak prase drbání".
draxter
K stanici: ešteže som svojho času upozornil na STN pre zastávku, lebo pôvodný návrh nepočítal s možnosťou pristavenia kĺbových autobusov.
Názvy zastávok: na niekoľko fáz sa to "zjednocovanie" robilo, vždy niečo žiaľ ostalo. Ale to je otázka nie na Milana, ani SAD, to je vec objednávateľov Mesto Trenčín a TNSK. Tam je gro aj dnešného stavu s kartami, a "integráciou", takže tam treba adresovať ako pripomienky tak sťažnosti.
K tej doprave na meste a záujme: stačí sa pozrieť ako je personálne odbor vybavený v priebehu posledných 20 rokov. Potom je to už vec konkrétnych ľudí a ich prístupu a toho, čo im vedenie umožnilo. Stačí sa spýtať ich, čo sa kto pričinil z pozície, keď to mohol ovplyvniť. Myslím si, že odpoveď poznáme práve podľa zásadných medzníkov, kedy došlo k zásadným zmenám.