Sú pekne spracované, na mapovom podklade a je vidno rozrastanie sa mesta z nich. Najmä do roku 1997 to je pre mňa super vidieť v komplexe ostatných liniek. Kto z nás ešte šiel osmičkou cez stanicu?
Ja som si tiež stiahol hneď CP, a keďže ani zastávka J. Halašu tam nie je (a ani sa ani neunúval povedať, že nebude), plus aj nejaké chyby, tak chatárske jedenástky som bral, že nabehnú až v CP niekedy od februára/marca 2025.
Začal sa okrsok Juh II, linky MHD gro stále na Juh I, otoč. Ale vybrané už aj na Juh II, odkiaľ je obsluha Vansovej, Šafárikovej či Bazovského rovnako vzdialená ako z Juhu I.
Ideš si svoje, celý život na Novomeského, Halašovej či Šafárikovej ľudia volia medzi Juhom I a II, celé toto územie totiž je rovnako obslúžené z Juhu I a II. Žiadnych 6%, ale polovica. Sa spýtaj ľudí, aj tu medzi nami máme južárov.
Najväčšia časť sídliska?? Jediní obyvatelia, ktorým to môže byť skutočne jedno, sú tí zo Západnej ulice. A oni tvoria asi 6% obyvateľov sídliska. Pre ten zvyšok je to buď neatraktívne, alebo úplne irelevantné.
Dobre, dáme spoje na 16 26 a 46, hoci ich prienik je absolútne minimálny. A zo Saratovskej potom pôjdu 26 a 42, to je bohovské riešenie. Takisto odporúčam aspoň nahliadnuť do CP namiesto vzájomného hecovania sa, že ako obyvateľ Západnej (hoc ním nie si) by si mal na výber zo spojov 02 17 32 47, teda každých 15-minut vždy aspoň po Braneckého.
Okrem iného, ľudia zo Saratovskej pri odchode na 26 môžu akurát tak zakývať odchádzajúcemu vlaku na 40. minútu zo stanice. Ty si sa bil do pŕs, ako majú byť prípoje od každého vlaku, a teraz tu ideš dobrovoľne rozbiť "nadväznosť", len aby si našiel niečo "zlé".
Ja som sa snažil podrobne vysvetliť, prečo to je iné alebo lepšie, ale racionálny nadhľad už u teba vôbec neočakávam.
Ad Záblatie - nepripisuj polhodinový interval v Záblatí cestovnému poriadku z r. 2016, keďže vznikol až dodatočne zásahom ľudí z Transdevu pri posilnení Vinohradov! 2016-2023 bol v Záblatí hodinový interval, do toho ešte tvorený prekladom troch liniek, kedy sa cestujúci dostali raz za dve hodiny do mesta, raz za štyri hodiny do Lauga a raz za štyri hodiny na Juh. Ale hlavne že priamo. To dokopy dalo jeden spoj za hodinu.
To je tým, že nežiješ na Juhu. Tam okrsok I má možné spojenie Saratovská i gen. Svobodu. A preto kto býva medzi (najväčšia časť sídliska), môže ísť aj aj. Teda preto je rozloženie Juh I + II vnímané aj do prekladu. Východná už nie, tú do toho nepočítaj, Juh III je už ďaleko, to je 15 min šlapania do kopca/z kopca. Ja ako obyvateľ Západnej vnímam presne to, ako to 005 uviedol - mám 3 spoje, ale žiaľ 16, 17 a 46. Čiže reálne dva. Ak by šli 16, 26 a 46, už to je zjavne lepšie, no nie?
To som videl od počiatku, ako na to darxter poukázal. Žiaľ, chýba trochu pokory autorom, lebo heslá akoby v TN to vyzeralo pred zmenou ako v TT či niekde ešte nižšie. Pritom súčasný CP tiež nie je nič, čo by sa dalo hodiť do koša. A hlavne ten neustály nárast cestujúcich (čo je na Slovensku tuším už len v NR) hovorí svoje. Nový grafikon zhoršil aj spojenie zo Záblatia. Síce sú tu slušné linky 3 a 6/16, ale je pravdou, že dva spoje sú de facto tak blízko, že to je za jeden. A to je presne to, že všetko nejde.
ad zastávky - softvér neumožňuje mať zastávku v CP iba v jednom smere, žiaľ...
ad L11 - samozrejme ide o spoje smer Kubrá, jedná sa o chybu v editácii prípojového riadku
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kvorka
Časy 1 min sú želané, ale realita bude zjavne v špičke iná. Tam aj osobné auto čakáva. Ideálna križovatka pre semafor.