Obmedzenie premávky liniek 1 48 (11.7. – 31.8.2022)

Nosné trolejbusové linky budú premávať podľa víkendových cestovných poriadkov.

Z dôvodu nepriaznivej personálnej situácie v dopravnom podniku bude od pondelka 11. júla 2022 až do odvolania obmedzená premávka liniek 1 4 8, ktoré budú premávať podľa cestovných poriadkov platných pre voľné dni - soboty:

  • linka 1 bude obmedzená zo súčasného 15 až 20-minútového intervalu na celodenný 30-minútový interval,
    • vypravené budú tri posilové spoje,
      • 4:48 zo Železničnej stanice smer Dopravný podnik,
      • 5:12 z Nižnej Šebastovej smer Solivar,
      • 7:27 z Dopravného podniku smer Solivar,
  • linka 4 bude obmedzená zo súčasného 15-minútového intervalu na celodenný 20-minútový interval,
    • vypravených bude sedem posilových spojov,
      • 5:04 a 5:26 zo zastávky Pod Šalgovíkom na Sídlisko III,
      • 4:44 z Trojice smer Pod Šalgovíkom,
      • 4:55, 5:15, 5:32 a 5:52 zo Sídliska III smer Pod Šalgovíkom,
  • linka 8 bude obmedzená zo súčasného 15-minútového intervalu na celodenný 20-minútový interval,
    • vypravených bude osem posilových spojov,
      • 4:48 zo Železničnej stanice na Sídlisko III,
      • 4:55 a 5:15 zo Sibírskej na Sídlisko III,
      • 22:34 zo Sibírskej k Trojici,
      • 4:48 a 5:05 zo Sídliska III na Sibírsku,
      • 4:51 a 22:15 z Trojice na Sibírsku.
  • ostatné trolejbusové linky budú premávať podľa redukovaného prázdninového cestovného poriadku, ktorý je v platnosti od 1. júla. 

Pri cestách do centra mesta je možné využiť aj ostatné autobusové linky, v prípade Sídliska III linky 29 39, v prípade ciest zo Sekčova do centra linky 10 19 32 32A 36. Pre plánovanie ciest odporúčame použiť Plánovač cesty, ktorý bude zohľadňovať všetky súčasné obmedzenia.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jur@j #8:
Prekresliť by sa dalo hneď, nech z PO okamžite volajú na SSC, súčasný riaditeľ je zjavne flexibilný a vidno pod ním zmeny k lepšiemu. Stavebné úpravy by teda kľudne počkali. Ešte výmena T-vedenia ako píšu chlapi nižšie a je po probléme.
Odpoviem asi pre všetkých - je to presne kvôli tomuto výjazdu. S krátkym TR sa tam denne naberá meškanie aj 3-4 minúty len kvôli tomu, že je priam nemožné odtiaľ vyjsť. Ďalším problémom je stav infraštruktúry - sú tam pevné oblúky, ktorých stav, vek, atď momentálne (podľa slov vodičov) ani neumožňuje jazdu vyššou rýchlosťou, než 15-20 km/h.

Poniektorí tu máte skúsenosti s jazdením, takže nie je asi potrebné opisovať, akým "zážitkom" je jazdiť tam s klbákom. Z hľadiska komfortu prepravy a prozákazníckeho prístupu by tam tie klbáky pri tak redukovanom intervale jednoznačne byť mali. Ale z hľadiska bezpečnosti je to teraz naozaj hazard a nehoda z januára 2022 (732) je akýmsi varovným prstom, ak to tak možno nazvať. https://www.facebook.com/mato.kuruc.7/videos/667297351121252

Aktuálne už kompetentní hľadajú riešenia, takže v dohľadnej dobe by mohlo dôjsť k úprave DZ. Ja si ale nemôžem odpustiť poznámku - cesta sa rekonštruovala (tuším SSC) v roku 2019 a šírkové pomery už vtedy umožňovali zriadiť v stredovom páse pripájací pruh pre vozidlá vychádzajúce v smere od obratiska. Žiadne veľké stavebné úpravy, šlo by čisto len o zmenu dopravného značenia...
Reakcia na: Vladimír #6:
Nie, vnímam to presne tak, ako Ty - pri neporovnateľne menšej intenzite premávky po I/64 v minulosti to asi taký problém nepredstavovalo.
Reakcia na: S499.1023 #5:
Ak je to tento dôvod, potom by som ho (pomalosť výjazdu) chápal iba v kontexte s rokmi narastajúcou intenzitou premávky na ceste I/64. Lebo klbáky na L1 sa predsa v minulosti príležitostne celkom bežne vyskytovali a obratisko aj TV bolo v rovnakom stave ako dnes. Alebo mi niečo uniklo?
Reakcia na: draxter #4:
Ako bývalý vodič vidím nešťastnosť hlavne v steve a geometrii trakčného vedenia - kĺbák by tam vychádzal nekonečne dlho. Chcelo by to pri slučke na pravej strane tak či tak semaforizare.
Reakcia na: TomoSK #3:
Pár krát som šiel okolo, nevyznám sa, ale v čom spočíva "nešťastnosť" výjazdu?
Reakcia na: draxter #1:
Ospravedlnenim nenasadenia klbakov na jednotku bude asi tradicny dovod, vyhovorka - nestastny vyjazd z obratiska v Sebastovej. 🙂
Reakcia na: draxter #1:
Na jednotke? Klbaky? Samozrejme že nieee
Riadne kocúrkovo, keď ani redukovaný CP "w" nevie dopravca vyjazdiť na nosných linkách. Na jednotke aspoň kĺbaky?