Som sice mladsi ako vy ale ostal som v nemom uzase ze aj taketo videa existuju a samozrejme tie videa stale kazdy den pribudne aspon jedno video tak vzdy sa tesim odkail ten zaber bude
A má niektorý televízoruvedené také prevadzkové teploty? Môže sa ti to stať napr.ak ho prepravuješ v mraze a doma ho hneď vybalíš a zapneš a nepočkáš na vyrovnanie teploty. A čo sa týka toho, či niekomu spadom trolejbus na zem? Ja som písala o televízore a jeho páde na zem a nie o trolejbuse.
Ak bude mať televízor v technických podmienkach uvedené prevádzkové teploty -30 až +40 stupňov Celzia, tak mi reklamáciu SAMOZREJME uznajú. A máš nejakú relevantnú informáciu, že tie trolejbusy niekomu spadli na zem a poškodili sa?
Televízor je zariadenie určené na interiérové používanie, a teda konštruované na plus-minús izbovú teplotu. Trolejbus je dopravný prostriedok, ktorý jazdí po uliciach a garážuje na dvore, a teda konštruovaný na štandardný rozsah stredoeurópskych klimatických podmienok.
Všetci diskutujúci majú o danom probléme len sprostredkované informácie, z ktorých musia vychádzať. Presné informácie tu nemá nikto.
Ja tvrdím, že nič zo známych skutočností nie je automatickým dôvodom na neuznanie reklamácie. Tvrdím to na základe dlhoročnej praxe v odbore a výsledku podobných situácií v minulosti, ktorých som bol svedkom.
Ty si dopredu s neochvejnou istotou určila, že reklamácie skrátka uznané nebudú a nedostatky sa uhradia z verejných prostriedkov. A zdôvodnila si to dôvodmi, ktoré nemajú zmysel (napr. že reklamácia nebude uznaná, lebo dopravca si zabezpečuje montáž palubného počítača sám).
Tak dúfajme, že to tak bude. Snáď sa časom dozvieme ako to nakoniec skončilo. Len to, že tie trolejbusy už sú tu myslím aj mesiac, vonku nemá čo jazdiť a oni stoja na dvore a neprinášajú zisk. Naopak zaskakovaním trolejbusov autobusmi sa ešte náklady na prepravu zvyšujú.
P.S. Zatiaľ ma to v tej "jame levovej" baví Veď vieš, že žena musí mať posledné slovo.
Nie, nie, s tými výrobcami už nemáš pravdu. Bolo to tak pred 10. rokmi a viac. Teraz si už uvedomujú, že jeden zákazník je ďalších 10. U nás ešte k tomu to sprznili predajcovia, ktorí každú reklamáciu prežívali a bránili sa jej. A u "šuflikárov" a "garážistov" to trvá dodnes. Všetko, čo tu píšeme sú dohady ale myslím si, že cena plastového panelu je oproti cene trolejbusu mizivá a výrobca nebude skúmať prečo a ako praskli, jednoducho vymení kus za kus a nebude ťahať vozy naspäť. Montáž zvládnu aj naše dielne. Maximálne preverí celú dodávku panelov a bude si žiadať nápravu u výrobcu panelov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
juliana
P.S. Zatiaľ ma to v tej "jame levovej" baví Veď vieš, že žena musí mať posledné slovo.