takze po poradi:
podarilo sa mi vidiet minuly vikend novy transparent na jazvecikovi. supeeeeeeer. normalne som mal problem sa sustredit na soferovanie konecne to vyzera, tak ako by malo.
krizovatku pri zvl by bolo samozrejme najlepsie riesit mimourovnovo. ono totiz tam ma ustit aj nabrezna ! takze pozor, pojde potom o krizovatku piatich vyznamnych ciest, z toho tri az styri (zo sidliska svaby) budu vyhladovo stvorprudove !!! takze ma to byt naozaj megakrizovatka. aj ked ako alternativu by som videl kruhovy objazd s tym, ze hlavny smer (bud nabrezna-ke, alebo zst-ke) by sa dal prejst ponad kruhovy objazd, aby bola zachovana plynolost premavky z privadzaca na dialnicu a naopak. akurat ze je to vsetko len fantazia a pretoze sme v presove, tak sa vyriesi vybudovanim asi tisic ostrovcekov (ako na zaciatku s3) a semaforom a zacnu tam byt kolony zo vsetkych smerov.
vlado: blahozelam k bc.
nay ed: uz som sa vyjadril na pis.sk. a toho uradnika co to schvalil by som za nieco zavesil do prievanu ...
richard: ak to vies, mohol by si konkretizovat, kde presne maju byt tie rd ?? celkom ma to zaujima
dialnica po-svinia: ano, slovaci naozaj jazdia bud ako prasce, alebo jazdit nevedia a potom to tak konci. a co sa tyka tych pozemkov, tak podporujem tych ludi v suboji z byrokratickym molochom, ktory by najradsej stale vyvlastnoval pozemky za 2 kcs/m2 pody. nesmejte sa. mojim starym rodicom nedavno vyvlastnili velku vacsinu zahrady v inrtavilane za 10 sk/m2. (nebolo to sice v suvislosti z vystabou cesty, ale o to viac to nastve). pokial by vas zaujimala minimalna uradna cena pody v intravilane presova, tak je 500 sk/m2. vivat uradnici ...
podarilo sa mi vidiet minuly vikend novy transparent na jazvecikovi. supeeeeeeer. normalne som mal problem sa sustredit na soferovanie konecne to vyzera, tak ako by malo.
krizovatku pri zvl by bolo samozrejme najlepsie riesit mimourovnovo. ono totiz tam ma ustit aj nabrezna ! takze pozor, pojde potom o krizovatku piatich vyznamnych ciest, z toho tri az styri (zo sidliska svaby) budu vyhladovo stvorprudove !!! takze ma to byt naozaj megakrizovatka. aj ked ako alternativu by som videl kruhovy objazd s tym, ze hlavny smer (bud nabrezna-ke, alebo zst-ke) by sa dal prejst ponad kruhovy objazd, aby bola zachovana plynolost premavky z privadzaca na dialnicu a naopak. akurat ze je to vsetko len fantazia a pretoze sme v presove, tak sa vyriesi vybudovanim asi tisic ostrovcekov (ako na zaciatku s3) a semaforom a zacnu tam byt kolony zo vsetkych smerov.
vlado: blahozelam k bc.
nay ed: uz som sa vyjadril na pis.sk. a toho uradnika co to schvalil by som za nieco zavesil do prievanu ...
richard: ak to vies, mohol by si konkretizovat, kde presne maju byt tie rd ?? celkom ma to zaujima
dialnica po-svinia: ano, slovaci naozaj jazdia bud ako prasce, alebo jazdit nevedia a potom to tak konci. a co sa tyka tych pozemkov, tak podporujem tych ludi v suboji z byrokratickym molochom, ktory by najradsej stale vyvlastnoval pozemky za 2 kcs/m2 pody. nesmejte sa. mojim starym rodicom nedavno vyvlastnili velku vacsinu zahrady v inrtavilane za 10 sk/m2. (nebolo to sice v suvislosti z vystabou cesty, ale o to viac to nastve). pokial by vas zaujimala minimalna uradna cena pody v intravilane presova, tak je 500 sk/m2. vivat uradnici ...
Vladimír
Re #302 Papyr: Skôr k magistrovi
Re #304 V.p.: Je pravda, že zo slovenských DP v tom prešovskom prebieha výmena značiek nejpomalšie (resp. vôbec neprebieha ). Ale neviem, či tým podnik niečo stráca - podľa mňa ani nie.
Keď už sme pri ŠPZ-tkách, nemôžem znova nespomenúť dávny sen niektorých prešovských dopravákov-nadšencov, aby pr hromadnej výmene ŠPZ-tiek dostali všetky autobusy značku v tvare PO x DP, kde "x" je podnikové evidenčné číslo vozidla. Napríklad taký Ikarus 280 č. 297 by dostal značku PO 297 DP. Ach, keby to tak bolo...
Re #307 dispecerske okienko: K tej 280 na L43 len vysvetlenie - je to z dôvodu nepojazdnosti CityBusu 333.
K priebehu výluky nemám ani ja zásadnejšie pripomienky, ale bol som prekvapený, čo za vraky sa vonku vytiahli. Ikarus č. 298 v prednej časti (1. a 2. dvere) vôbec dvere neotváral. Potom som bol svedkom situácie, ako jedna nemenovaná Karosa prešla jednu celú zastávku s ľuďmi bez toho, aby dvere zavrela (ale to už bol pravda ľudský faktor).
Čo sa týka prechodov, nesúhlasím s názorom - podľa mojej mienky za žiadnych okolností DP NESMIE skracovať výluku, aj keď je centrum už prejazdné. To, čo je napísané v ozname, musí byť záväzné. Ani upozornenie vodiča na zastávkach o poslednom spoji nestačí. Predstavme si len príklad cestujúceho, ktorý sa v oný moment zmeny nachádza na polceste medzi Trojicou a Vajanského. Jemu kto oznámi čo a ako? Nie - termín začatia a ukončenia výluky musí byť vopred daný a dodržaný.
Aby som len nekritizoval, chcel by som vyzdvihnúť, že všetky vozidlá, ktorými som sa viezol logicky pred odklonom prostredníctvom hlásenia informovali cestujúcich o obchádzke. Tiež oceňujem, že DP presadil (a na počudovanie to väčšina vodičov s ktorými som sa viezol dodržiavali), že na odklonovej trase vodič vypína hlásenie a prepína palubák na režim obchádzkovej trasy. Cestujúci tak na obchádzke nie sú dezorientovaní chybným vyhlasovaním zastávok.