Síce netuším kde a ako sa daný uchádzač verejne pochválil, no už zo samotného dokumentu od ÚVO je jasné, že ide o nemenovaného tureckého výrobcu, ktorého prítomnosť nebude na Slovensku novinkou.
Mimochodom aj pri diesloch trvá vyhodnotenie ponúk už takmer 3 mesiace, čo je mimoriadne dlhá doba, ak si porovnáme iné zákazky obdobného typu na Slovensku za posledné roky (tým to trvalo 1, max 2 mesiace)... takže osobne sa obávam podobných problémov spôsobených hlavne tým, že poslednú dobu sa na Slovenský trh snažia dostať aj "exotickejšie" značky autobusov.
UVO rozhodlo o námietkach pri elektrobusoch. https://www.uvo.gov.sk/prehlad-rozhodnuti-o-namietkach/document/9368 DPMP opäť!!!! porušil zákon o verejnom obstarávaní. UVO tam na konci venovalo vcelku dlhý odstavec pripomienke aby DPMP postupovalo pri VO dôslednejšie a transparentnejšie. V tomto prípade vylúčil uchádzača takpovediac na hulváta bez právneho základu. Našťastie nemusí sa rušiť obstarávanie a zasa čakať rok na nové. DPMP musí vrátiť vylúčeného uchádzača do hry. 2x sa ale neteším, pretože uchádzač, čo podal námietku sa tým už verejne pochválil a teda to oproti Rošeram ďaleko nezájdeme, ak teda bude uchádzač úspešný
Zdravím nepridala MHD na linke 22 do Teriakovec pred 14 hodinou spoj? Už pár dni zachádza do dediny a nikde som nepostrehol informáciu o pridaní turnusu. Späť do mesta sa vracia okolo 14:10. Ďakujem za odpoveď
Doposiaľ bola pri kĺbových trolejbusoch rezerva 5 vozidiel, čo je úplný štandard, a predsa sa v septembri stalo, že na niektorú službu musel byť vypravený autobus a do ďalšieho trolejbusu zatekalo, takže by tiež jazdiť nemal. Okrem toho je sú zo 6 24 Tr aktuálne pojazdné 3 kusy, takže s prižmúrením všetkých otvorov by fakt v istom momente mohlo dôjsť k výprave na hrane. Ale pre dobro všetkých dúfam, že k tomu nikdy nedôjde.
Podľa oznamu o zmenách v premávke od 1. 12. 2020 "nie je zrejmé, či bude od 1.12.2020 MHD premávať v režime pre prázdniny alebo pre školský rok" (https://www.dpmp.sk/_uploads/files/26ecc8fa24.pdf ). A kedy to bude zrejmé, keď zmena má nastať už zajtra? Nevie niekto náhodou?
Keď vozidlo počas dvoch rokov odjazdilo asi dve služby, tak tam nemožno hovoriť o oprave, ale skôr o kompletnej výmene jednotlivých vadných komponentov. To však treba prebrať s ekonomickým úsekom, nech vyčísli zostatkovú hodnotu vozidla a podľa toho by sa malo rozhodnúť o výmenách.
Ináč ako môžete byť aj pri stave 19/30 kĺbových v mínuse? Veď tá rezerva je neskutočne obrovská.
123 je plne pojazdná, je to dispozičné vozidlo ako ktorékoľvek iné. 383 je nepojazdná, neprešla cez TK (korózia nosných častí rámu), dočasne odhlásená, z tej už zrejme nebude nič.
Ráta sa s nimi zatiaľ aj naďalej, problém je na strane výrobcu, ktorý sa nenáhli s dodávkami ND a opravami. Vôbec by som sa nespoliehal na to, že prišlo 6 nových TR, stačí zopár porúch, zimných nehôd, P1 a sme opäť v mínuse. Treba hlavne brať do úvahy, že momentálne sa vypravuje iba 13 TR, preto to vyzerá tak pekne, no za bežných okolností je vo výprave až 19 vozidiel. A zbožným prianím je, aby to číslo konečne narástlo...
Osobne by som to asi riešil tak, že najhorší kus by som obetoval na diely, nech aspoň tie zvyšné trolejbusy majú z čoho žiť.
Ako to vyzerá so #707 a #708? Ráta s nimi do budúcna DP? Myslím, že hlavne čo sa týka tej 707-čky by bolo dobre zvážiť, či sa vôbec oplatí do nej vrážať, keď ročne najazdí pár km. Po roku vyjde z vozovne, 2 dni jazdí a vzápätí je zas na ďalšiu hodnú dobu odstavená. Predsa len má DP k dispozícii 6 nových kĺbových 31Tr.
Linka 21 čaka linku 1 zo solivaru na šariskych lukah , linka 21 z Fintic po šariske luky ďalej ako N2, linka 13 po pazicu a vranovsku prestup na linku N2 , este dve pismenka tam chybaju
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fatalista