Pokiaľ viem, tender bol napísaný tak ako bol preto, že si istá vysokopostavená osoba v DPMP výslovne želala, aby vyhral ŠkodaSOR v záujme akej-tekej jednotnosti vozidlového parku drôtolezov.
To je síce pravda, no projektov môžeš predkladať koľko chceš, ak nebola vyhlásená príslušná výzva. Faktom je, že až donedávna bola obnova trolejbusového parku cez eurofondy prakticky nemožná a nič na tom nemení skutočnosť, že sa to Bystrici mimoriadne pokútnym spôsobom podarilo (a som rád, že Prešov bystrickou cestou nešiel).
Mne fungovanie čerpania vysvetľovať nemusíš, hoc keď som si to po sebe znova prečítal, tak vidím, že som vyzeral polodementne. ? Myslel som to z pohľadu podniku, z ktorého som mal spočiatku pocit, že čaká na zázrak namiesto chystania podkladov.
31 Tr majú minimálne z pohľadu cestujúceho oproti Solarisu niekoľko nevýhod - úzka ulička (ľudia stojaci pri dverách, ďalej sa nepostavia, lebo majú strach, že sa následne včas nedostanú k dverám), v časti vozidla nelogické rozmiestnenie sedadiel, no a tá zadná časť, k tej sa snáď ani nemusím vyjadrovať. Čo robia "schody do neba" v trolejbuse, ktorý má fakt minimum vecí pod podlahou?
Žiaľ, chyba je v podnikoch, ktoré si aj pri 90% financovaní EÚ nezažiadajú lepšie parametre a jediným kritériom je najnižšia cena. Podľa skromných prepočtov vyhrala Škoda nad Solarisom po elektronickej aukcii v prepočte na jeden voz o cenu informačného systému..
Eurofondy samé od seba neprídu, musíš o ne požiadať a predložiť projekt, ktorý preukáže udržateľnosť a bude schválený DP ak predložil projekt, tak opakovane na výstavbu plničky a nákup CNG vozov, opätovne však s negatívnym stanoviskom, pričom Bystrica v tom čase už nakupovala trolejbusy cez eurofondy.
A kúpiť niečo poriadne? Snáď 31 Tr je niečo neporiadne? ? Alebo to ostáva len v štandardnej šotoušskej rovine Lebo Solaris?
Tak zase v tomto sa ho rád zastanem, už niekoľko rokov sa čakalo na €fondy, ktoré neprichádzali a neprichádzali..
(ale mohlo sa za to kúpiť niečo poriadne aspoň.. ? )
Trolejbus nie je konzerva od tuniaka v obchode s potravinami, je to vozidlo, v ktorom sa nachádzajú elektrické zariadenia a tá revízia slúži primárne na to, aby sa ubezpečili, že zariadenia fungujú tak, ako majú, všetko je dobre zapojené a trolejbusy neelektrizujú cestujúcich, vodiča a neskratujú. Trolejbus sa môže pokaziť aj po dni a to na úplne odlišnú závadu od predmetu revízie prípadne TBS.
728 išla o 11:40 okolo malého Tesca smerom na Žel.Stanicu a mala na tabuli napísané "DP skúšobná jazda". Šoféroval ju vodič zo 117-tky, pri ňom stál vodič zo 709-tky a vpredu sedela vedúca DP. Dokopy tam bolo okolo 15 ľudí. Takže zajtra asi už idú von. Dôkaz tu:
Nie som technický inžinier, napísal som len to, čo som vedel. Ak ťa zaujímajú bližšie informácie, môžeš kontaktovať dopravný podnik, výrobcu trolejbusu alebo príslušné úrady.
Majko 33 tu napísal: Zrejme na tom nebude nič pravdy, ale dnes vraj mali ísť vonku tri NOVÉ trolejbusy, ale vraj majú poruchu izolačný stav. Takže neviem kedy pôjdu vonku.- takže NOVÉ a ešte ani vonku neboli a už sú pokazené - ani tie 2-3 dni neprešli!!!
Odkiaľ si nabral toho účtovníka?
Apropo aj keby som ním bol, je zakázané vysloviť svoj názor? Veď ide o peniaze všetkých, ako to tu s obľubou spomínate. Zaplatia sa veľké peniaze za NOVÝ trolejbus, ktorý sa má ešte podrobiť revízii? To ako keby si si niečo kúpil v potravinách a ešte to muselo prejsť potravinovou inšpekciou. Alebo niekto vymyslel zákony, ako "vytiahnúť" ďalšie peniaze? A už keď prejdu tou revíziou po 2-3 dňoch sú v dielni pokazené a chodia zase staré trolejbusy, v lepšom prípade, alebo autobusy.
Prečo stále kecáš do vecí, o ktorých HOVNO vieš, účtovník?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider
A kúpiť niečo poriadne? Snáď 31 Tr je niečo neporiadne? ? Alebo to ostáva len v štandardnej šotoušskej rovine Lebo Solaris?