Opcia je na 10 klasických trolejbusov, ktoré majú byť dodané pre plánované nové trate na Rusínskej a na Šváboch a môžu sa využiť aj pri potrebnom zahustení intervalu najmä na linkách 4 a 8. Len sa obávam, že ich nebude mať kto šoférovať.
To sú absolútne vymyslené dôvody, podobné sme čítali pred desiatimi rokmi, keď sa ľudia pýtali na klimatizáciu vo vozidlách, ktorá by bola „vzhľadom na časté otváranie dverí neefektívna“.
Veď využívať sa majú na dopravu po celom meste napr. linka 34 v úseku S3- Budovateľská by chodila po vedení a potom by išla na batérie a naopak. To je len ako príklad.
v poslednej dobe nám pribudlo množstvo nových CVR na trolejbusoch a autobusoch, no bohužiaľ nám chýba fotodokumentácia. Moje časové možnosti mi nedovoľujú stále striehnuť s foťákom a odchytávať vozidlá v premávke. Preto by som vás aj touto cestou chcel poprosiť, ak máte niekto chuť pomáhať pri tvorbe obsahu našej sekcie, vybehnite vonku a spravte zopár pekných fotiek pre oživenie galérie vozidiel. Ak budú spĺňať kritériá kvality, uvidíte ich aj vo fotoupdatoch. Fotografie prosím posielajte na mailovú adresu handzus@imhd.sk.
Keď som tu pred niekoľkými dňami hovoril o schéme, predstavoval som si to aj farebne odlíšené, ako napríklad nosné linky farebne, doplňujúce iba sivo atď. Ako som spomínal, na spôsob Bratislavy/Košíc, takto sa v podstate len pôvodná schéma, ktorú sme použivali, "zhranatela".
Dvakrát som bol v Kanaši so spojmi čo zachádzajú ku škole, a stáli aj na Staničnej. CP tam možno nie je, ale zastávka sa obsluhuje 14tkou. Aj keď nechápem prečo, ale je to tak...
A čo sa týka schémy siete. Ja by som preferoval doplnenie aktuálneho stavu a formy a neprerábal to na desný štýl a lá DPMP. Nemôžem tomu proste prísť na chuť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.