Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: draxter #24457:
:DDD
Reakcia na: draxter #24457:
Náročný... tak ak by sa ti toto podarilo zohnať, tak rovno prepošli aj ostatným 🙂
Náhodou cestovný poriadok trolejbusov z roku 1974 nemá niekto k dispozícii?
prajem všetkým šťastne a veselé vianočne sviatky a šťastný nový rok 2020
Reakcia na: Jur@j #24453:
Ďakujem, a tiež prajem pokojné a požehnané sviatky.
Reakcia na: Jur@j #24453:
Ďakujem, napodobne. 🙂
Milí dopraváci, nedopraváci, priatelia,

ďakujem vám za prejavenú dôveru, za vaše vecné a podnetné príspevky a za to, že ste aj tento rok pomáhali tvoriť obsah prešovskej sekcie imhd.sk, ktorá mimochodom tohto roku oslávila svoje 15. narodeniny. 🙂

Prajem vám príjemné a pokojné prežitie vianočných sviatkov, v novom roku veľa zdravia, šťastia a všetkého dobrého. Teším sa na spoluprácu v roku 2020. 😊
Reakcia na: Jur@j #24450:
Ja taktiež ďakujem za pravidelné informácie o tom, čo sa chystá atď. A taktiež si to cením. 🙂
Reakcia na: rexino #24449:
Tak si teda držme palce, aby sa 20-ročné sľuby konečne začali napĺňať.

Taktiež Ti chcem poďakovať, že sleduješ túto problematiku a pravidelne nás informuješ. Cením si to. 🙂 Až sa začnú riešiť výzvy, spracujem aj článok. 😉
Reakcia na: rexino #24418:
Všetkých 6 projektov bolo schválených. Teraz je ťah na meste a podniku. Niekedy vo februári prídu výzvy na predloženie žiadosti o nenávratný finančný príspevok. Zmluvy o poskytnutí NFP sa očakávajú niekedy v lete a následne sa môže pristúpiť k obstarávaniu. V prípade trolejov medzi OBI/NAY sa očakáva realizácia ešte v 2020. Zvyšné projekty je plán obstarávať a realizovať v 2021.
Reakcia na: N/A #24447:
No myslím, že od nás nie.
Už som sa raz pýtal ale tak... Prečo Prešov nemá na google maps zastávky ako Košice, Bratislava, Nitra? Od koho to záleží?
Reakcia na: Solider #24444:
Ja v podstate súhlasím so všetkými linkami, len pod Táborom je ten podjazd, to budú musieť nejak ešte vymyslieť, a napríklad na L19 by sa zase veľa krát museli dávať palice hore-dole, aspoň ja si myslím. Ale tá 28 by tiež nebol zlý nápad.
Cawte ľudia, ja si tiež myslim že treba zatrolejovať Šváby.
Teraz sice taký odveci príspevok ale čo je s 389?
Reakcia na: Jan Vartas #24432:
Podľa mňa by bolo najjednoduchšie zatrolejovať úsek Solivarská – Švábska, pričom za zastávkou Švábska by bol kruhový objazd, kde by sa trolejbusy mohli otočiť. Po zmene linkového vedenia v tejto oblasti by mohla premávať linka 28 (Švábska – mesto – Ľubotice a späť) takmer 80% pod vedením, v preklade s linkou 39 (Švábska – mesto – Čapajevova – Sídlisko III) tiež dosť veľký podiel pod vedením.

S linkami 22, 29 a 34 súhlasím, s linkami 10 a 19 nie. Linky 32 a 36 by mali byť podľa môjho názoru klasické trolejbusy s obojsmernou premávkou cez Hlavnú s otočením buď v meste alebo na plánovanej slučke Levočská/Clementisova 🙂
Reakcia na: rpopo #24442:
Obávama sa, že Tvoj pôvodný príspevok vyznel presne tak, ako si to nemyslel: "Parciál je nepoužiteľný džad."
Reakcia na: Bmpeer #24441:
To tak samozrejme nie je, veď technológia je rovnaká ako u elektrobusov a tie idú bez problémov. Zlínske pomery nepoznám, neviem ako dlhý je úsek bez vedenia, kde to jazdí, ale povedzme ak máš rozdelenú linku vzdialenosťou pod vedením 80% a mimo vedenia 20%, myslím si že prúdové obmedzenia riešiť nemusíš a môžeš z tých bateriek ťahať koľko len chceš. Len keď to niekto chce použiť tak, že iba časť z linky ide pod napätím, tak holt za súčasných technológií iné východisko ako obmedzenie nevidím. 🙂 Nijako nehaním parciály, iba vysvetľujem.
Reakcia na: Dispecer #24440:
Však to je jasné. Ja len aby sa nepaušalizovalo že parciálny trolejbus = vražda do kopca.
Reakcia na: Bmpeer #24438:
Závisí to iba od nastavenia toho-ktorého vozidla a jeho výzbroje. Banskobystrické TNB bolo nastavené veľmi úsporne (pravdepodobne s cieľom získať čo najväčší dojazd), zlínska 26 Tr zase tak, aby rozdiel vo výkone nebol veľmi citeľný (čo však znamená kratší dojazd).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.