All: Vedeli ste o tom, že ľubotickú časť komunikácie MK-2 si Ľubotice pomenovali ako Prešovskú ul.? Ja som to zistil len náhodou, v telefónnom zozname som si všimol adresu firmy Artweger - Prešovská 1 ?
Ale aj tak, nech rátam ako rátam tak 55.000.000 km pri spotrebe LEN 30l/100km je 16.500.000 litrov nafty a to len pri cene 10Kč za liter je 165.000.000Kč. Alebo zase mám niekde chybu? ?
A aj ja si myslím, že ideálne je postaviť rýchlodrážne električkové trate na najvyťaženejšie ťahy a urobiť výťahy za pomoci trolov. CNG busy dať na linky do Zah. Bystrici, Čunova, Grobu a iné, kde by stavanie vedenia a meniarní pre trole bolo v dlhodobom horizonte neekonomické.
Vladimír
http://www.stadtbus.at/content.php
Klikni si na schému (vo formáte PDF). Zdá sa, že otázniky sú vyriešené. Okrem autobusov a trolejbusov v schéme vystupuje Lokalbahn. Takže zrejme to je to, čo si videl a to zrejme nemožno považovať za klasickú električku.