Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Tesla4439A #24207:
Pozri, toto sa stáva často. Je to len zošité a namáha sa to denno-denne, o úmyselnom poškodení "cestujúcimi" ani nehovorím. A kľudne sa to mohlo stať aj dnes počas prevádzky. Vodič si to nemusel všimnúť a kľudne si mu to mohol ísť nahlásiť a nie to dávať sem. Zároveň, také veci sa kontrolujú pri P1-čke, či zbežnej kontrole po odstavení vozidla. Toto s STK nemá nič.
Reakcia na: Solider #24201:
Toto ani netreba skúšať. Bohato Mi stačilo, keď som minule videl prísť najprv na Trojicu X-ku a potom za sebou 8 a 4. Prestup na hrane medzi X, 8 a 4 žiaden. Keď dakomu treba ísť ku Poliklinike tak musí ísť pešo, alebo zase platiť (nie každý má voľný lístok). V takomto stave by to malo jazdiť zadarmo.
Reakcia na: Richard #24204:
Vďaka za vysvetlenie. Pýtal som sa len preto, že len nedávno to konečne trochu skultúrnili. Pokiaľ ide o využívanie zastávky tak problém je, že sa z nej dá dostať akurát tak na Šváby. Opačný smer, čo si tak všímam je zase len pre zákazníkov zo Švábov, nakoľko pre cezpoľných je to na stanicu blízko aj pešo a drvivá väčšina (ako si povedal) chodí na nákup autom. K Škáre snáď toľko, že má výhodu prechodu trolejbusových liniek, ale zase tiež nie je bohvie ako využívaná.
Reakcia na: Jan Vartas #24203:
Zastávka je vo vlastníctve TESCO Stores Slovakia, oni si platia zachádzky na ňu. Takže asi je to ich rozhodnutie. Ono sa ani nedivím. Konkurenčné hypermarkety a diskonty značne podrástli kvalitou a množstvom a počet cestujúcich vystupujúcich a nakupujúcich ani zďaleka nevykryje náklady na zachádzku. Majoritou sú majitelia áut a tých pár kupujúcich aj tak využije Škáru, kde je podstatne viac spojov.
Reakcia na: Pe Ha #24202:
Z akého dôvodu?
Od 1.8.2019 je zrušená zastávka Hypermarket TESCO.
Reakcia na: Matej78 #24160:
Bol som si to osobne vyskúšať. Je to hrozivo zredukované a dovolím si tvrdiť, že je to už za hranicou použiteľnosti MHD. Ranná špička ako keby ani neexistovala 🙁

A aby som sa vrátil k výluke, tak aj tá je dosť zvláštna. Rozumiem, že bez investície do úpravy trolejového vedenia na Trojici sa tam nedá otáčať s trolejbusmi, čo je škoda, ale keď už mali byť všetky spoje vedené na S3, tak by bol dobrý aspoň kratší prestup medzi 4, 8 a X, 38, a to napríklad formou zriadenia dočasného nástupišťa a výstupišťa v obratisku, kde mohol byť zrealizovaný prestup na hrane.
Nevedel by náhodou niekto, koľko kilometrov meria trolejbusová trať na Sekčove (stačí spolu všetky úseky)? V dostupnej literatúre to nikde nie je uvedené (teda aspoň ja som to nikde nenašiel.
Reakcia na: autobusar357 #24198:
Výluka sa skončila okolo pol siedmej až siedmej, premáva sa normálne, v zúženej premávke na dva pruhy.
Výluka trvá ďalej až do odvolania.
Reakcia na: Vladimír #24196:
Aj ja som za rok 1997. Bolo to cez letné prázdniny.
Reakcia na: Matej78 #24195:
Tým dátumom na iMHD by som sa neriadil, ten bol odhadovaný (asi tam mal byť otáznik).

Zvesenie vedenia Ťa zrejme zaujíma na západnej strane (na východnej stále visí 🙂 ). To ostalo aj po zriadení pešej zóny niekoľko rokov nezmenené a likvidovalo sa až počas dláždenia pešej zóny, keď sa vymieňali aj stožiare verejného osvetlenia, čo bolo tuším v roku 1997 (alebo možno 1998).
Reakcia na: Pe Ha #24194:
Len dávam do pozornosti, že podľa schémy na imhd.sk je ako rok sprevádzkovania 2. stopy uvedený 1991.
Rovnako by ma zaujímalo aj zvesenie vedenia na východnej strane.


RE: 1989. Áno, s reorganizáciou dopravy súvisela aj jej regulácia (vytvorenie pešej zóny) a celková humanizácia centra jednak pred blížiacim sa prvým májom a najmä tak pred 70. výročím SRR.
Reakcia na: Jan Vartas #24193:
Nakoľko sa po východnej strane jazdilo už februári, je jasné, že sa tak jazdilo aj v septembri, keďže výmena strán prebehla len raz. Ale vďaka, za informáciu o dátume začiatku jazdenia po západnej strane. No mohli počkať dva dni, aby sa to začalo pekne od začiatku mesiaca a týždňa.😁 Čiže už nám len zostáva zistiť, kedy sa premávka po západnej strane zrušila. A ako vraví Vladimír, pravdepodobnosť toho, že by prekladali pešiu zónu v zime sa rovná nule, je takmer 100% isté, že prekládka sa uskutočnila v roku 1990. Len konkrétny dátum zostáva (zatiaľ) záhadou.
Reakcia na: Pe Ha #24186:
V literatúre som dohľadal, že jazdiť sa začalo od 29.4.1989. Ja som začal Prešov pravidelne navštevovať v septembri 1991 a už sa jazdilo po východnej strane.
Reakcia na: Pe Ha #24189:
Dobrý postreh!

Z nejakého dôvodu sa mi nechce veriť, že by pešiu zónu prekladali uprostred zimy, takže to zrejme prebehlo ešte v roku 1990. Samozrejme, to sú len také moje teórie...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.