111/2 - 121
111/4 - 711
111/5 - 703
111/6 - 706
111/7 - 702
111/8 - 122
111/9 - 701
112/1 - 120
201/3 - 387
201/4 - 374
211/3 - 385
211/4 - 380
211/6 - 394
211/7 - 391
211/8 - 365
211/9 - 386
212/1 - 362
212/2 - 378
212/3 - 367 -► 368
212/4 - 368 (212/4 vykonala celú, ale po vykonaní 212/4 368-čku doviezli na 212/3)
212/5 - 369
221/6 - 358
222/2 - 345
222/3 - 335
222/5 - 383
222/6 - 341
222/8 - 347
222/10 - 334 -► 349 -► 334
222/11 - 337
111/4 - 711
111/5 - 703
111/6 - 706
111/7 - 702
111/8 - 122
111/9 - 701
112/1 - 120
201/3 - 387
201/4 - 374
211/3 - 385
211/4 - 380
211/6 - 394
211/7 - 391
211/8 - 365
211/9 - 386
212/1 - 362
212/2 - 378
212/3 - 367 -► 368
212/4 - 368 (212/4 vykonala celú, ale po vykonaní 212/4 368-čku doviezli na 212/3)
212/5 - 369
221/6 - 358
222/2 - 345
222/3 - 335
222/5 - 383
222/6 - 341
222/8 - 347
222/10 - 334 -► 349 -► 334
222/11 - 337
N/A
111/2 - 122
111/3 - 711
111/4 - 364 (ale bude výmena, dispečer vraj ráno kričal v garáži, že nie je dostatok trolejbusov)
111/5 - 353 -► 120
111/6 - 360 -► 706
111/7 - 121
111/8 - 701
111/9 - 123
121/16 - 117
121/17 - 721
201/1 - 387
201/2 - 389
201/3 - 388
211/1 - 378
211/2 - 391 (ale zhruba od 8:20 išiel náhradný spoj, predné dvere sa na Vyšných Lúkoch vôbec nedali zavrieť, museli to riešiť mechanici)
211/3 - 394
211/4 - 380
211/5 - 392
211/6 - 386
211/7 - 385
211/8 - 395
211/9 - 384
212/4 - 369
221/2 - 370 ?
221/3 - 357
221/6 - 355
221/8 - 393