121/1 - 383
121/2 - 382
121/3 - 355
121/4 - 381 ? ?
121/5 - 341
121/6 - 354
121/7 - 342
121/8 - 346
121/9 - 359 (o 15:50 stála 337 na konečnej na S3, vychádza mi to tak, že medzi 15:55 a 17:45 musela byť výmena 337 -► 359)
121/10 - 350
121/11 - 345
121/12 - 336
Aký bol guláš pred rokom 2005? Všetky evidenčné čísla boli vpredu na prednom čele v jeho pravej časti, akurát na Karosách boli čísla na bočných hranách, keďže v časti určenej pre evidenčné číslo sa nachádzala mriežka chladenia. Dneska už nové vozidlá majú oblé čelá a lepiť evidenčné čísla nabok už stratilo zmysel, navyše pri trolejbusoch je to v rozpore s vyhláškou, ktorá ukladá umiestniť evidenčné čísla vpredu, čo nebolo dodržiavané.
Čo sa týka označenia vozidiel logami a bočnými číslami, zase sme sa dostali do stavu gulášu. Potom, čo sa v roku 2005 DP pokúsil dať vozidlám jednotný vzhľad v rámci možností, sme zase tam, kde sme boli pred spomínaným rokom. Pomaly každé vozidlo ich má nalepené inak a to aj v rámci jedného druhu.
Dnes po viac ako 8 mesiacoch vyšla vonku na skúšobnú jazdu s novým motorom #709.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
matis