Reakcia na: desina #496:
Je dobrý nápad, aby ľudia z odľahlejších častí mesta, resp. z okrajových dedín nemali priamy spoj do mesta, ale prestúpili na nejakú nosnú linku MHD s dobrým intervalom. Ale iba o veľkých mestách, resp. mestách s nosnou ekologickou ideálne koľajovou dopravou, kde sa na kraji mesta prestupuje najčastejšie na električky, alebo metro. To, že prestup z jedného busu na druhý je blbosť, uvidíš ľaho na príklade Trnavy, Nitry, žiliny, Banskej Bystrice, Prievidze, Popradu, ...ale napr., aj Českých Budejovíc, alebo proste miest s porovnateľným počtom obyvateľov - nikde to takto nafunguje a tu všade majú aj ľudia priamy spoj aj zokrajových častí mestapriamo do centra.
Lebo napr. súhlasím, že v okrajových obdobiach dňa stačí z hľadiska naplnenosti jeden spoločný spoj pre Podmanín, Zákvašov a Zem. Kvašov.. ale z neho sa nemusí prestupovať na Hlinách (SNP) na iný spoj, ale ten "z dedín" môže premávať priamo do centra...
Na koľko som sa trochu spolupodieľal na tom valcovom návrhu, aj keď iba "holé čísla" vrátane vzkm!! sa neoplatí dávať sem na net, na požidanie, ak sa zaručíš že to ďalej nebudeš vydávať za svoje ? by sme Ti to hádam aj mohli poslať mailom...A tam sú všetky linky v intervaloch, príp. v náväznostiach na vlaky, alebo zväzky liniek v spoločnosm preklade, číslovanie max 99 a každá ZŠ má aj tak nejaký školský spoj.. a opakujem vzkm aj počty vozidiel sedia... teda dá sa to...
mds