Vidím, že ste progresívnejší než inde... U nás v LM trvalo roky kým sme sa z harmoník dostali k dnes jazdiacim midibusom, u Vás v piatok dojazdia a v sobotu už pôjdete "dodávkou, buginou, bicyklom". Také nejaké prezývky má u nás Rošero.
Dosť irónie. Čo sa týka nákladov určite časom prídu k zisteniu, že zas taká úspora to nie je, už v zime sa bude spotreba blížiť niekde ku krátkemu crosswayu.
Ku použiteľnosti v premávke, pre tieto vozy treba špeciálny turnus a nedajbože, že by si ho potreboval poslať niekde zaskočiť, keď sa iný pokazí a podobne.
A tvrdenie, že budú hlavne pre víkendovú výpravu je irelevantné. A čo také náklady ako poistenie, dane... Troška pridrahá hračka. Reálne by Vám možno stačil jeden, maximálne dva. Alebo sa mýlim?
Zrušenie kĺbových autobusov v Považskej mi príde úplne neadekvátne. Nie som miestny, ale v marci, po obmedzení MHD, som v Považskej niekoľkokrát bol a vykonal množstvo jázd s MHD. Ak si dobre spomínam, jazdili vtedy ešte 4 harmoniky a napriek tomu množstvo spojov (najmä na linke 3 a 4, keďže na 11 ešte harmoniky jazdili) bolo preplnených.
Zrušenie harmoník by bolo odôvodnené napríklad v prípade výrazného skrátenia intervalov na nosných linkách. Naopak po marcových obmedzeniach by bolo správne skôr zvýšenie počtu kĺbových autobusov, alebo zvýšenie intenzity ich nasadenia.
Bohužiaľ, musím súhlasiť, že MHD v PB sa počas roka 2019 zmenila z celkom fungujúceho a hlavne konkurencieschopného systému na pomerne dedinskú MHD, ktorá som presvedčený, že nových cestujúcich nedokáže získať.
Aha, tak sa ospravedlňujem, 2 ďalšie boli vyradené, cize ozaj nám ostáva už len posledná. Obrovská škoda, Karosy sú moja srdcovka... Nuž ale treba rozhodne čo najskôr nakúpiť nové kĺby, školský rok klope na dvere a niektoré spoje vykonávané B952 v špičke na L3 a L11 sú poriadna sardinkáreň...
Ad 1) o dodržaní zákona nemôže byť ani reči, tu sa porušilo všetko čo sa dalo. Lehoty a povinnosti v prdeli
Ad 2) výsledkom je zmluva či dodatok? Pokiaľ viem tak zmluva a to je neprípustné. Článok 4 od.4 Považské riešenie nepripúšťa, lebo tu sa nejednalo o žiadnu krízu v doprave ale svojvolnu liknavost vedenia mesta. To je na prokuraturu?!
Tak vieme, aké sú politické pomery v Považskom Xaverove, vieme, že považskobystrický primátor si v záujme ľubivého marketingu sponzoruje hneď niekoľko plátkov aj televízií.
A pozoruhodné je aj to, že mestské zastupiteľstvo hlasovalo o zmluve s MDS (teda defakto o novom CP s redukciou výkonov o 31% a novom cenovom výmere so zdražením minimálne o 21%) hlasovalo doslova večer pred začiatkom platnosti.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Veľmi znepokojivý príklad toho, ako sa dá likvidovať na slovenské pomery relatívne funkčný systém MHD.