Bude chcieť MDS využiť v blízkej dobe eurofondy na zlepšenie MHD v našom meste v podobe nákupu nových autobusov, rekonštrukciu Autobusovej stanice, rekonštrukciu a zmodernizovanie autobusových stojišť a prístreškov podobne ako využívajú tieto eurofondy aj iné slovenské či české mestá ?
Áno, toto sa zdá byť najschodnejšia cesta aj podľa mňa. V každom prípade to zatiaľ ešte veľmi aktuálne nie je, s dokončením modernizácie trate sa počíta v roku 2020.
Presne tak, to už by sa jednalo o medzimestskú linku ktorá by mala veľký počet kilometrov, to by sa dalo jedine vtedy ak by na prevádzku takejto linky prispelo mesto Púchov, čo je asi nereálne. Preto je podľa mňa najlepšie riešenie asi zavedenie medzimestskej linky ktorá by bola pod záštitou SAD Trenčín.
Problém je len v tom, že mestská linka č. 8 zabezpečuje spojenie Milochova s Považskou Bystricou, ktoré je samozrejme pre Milochov prioritné. No v prípade, ak niekto chce ísť z Milochova do Púchova, tak asi by bol problém so zachádzaním mestskej linky za hranice mesta, ako hovoríš, toto by už išlo do celkového objemu kilometrov a pod.
Ja som počul že SAD Trenčín plánuje zaviesť autobusovú linku z PB do PU cez Milochov, ako náhradu za zrušenú železničnú zastávku. Osobne by som viac uvítal posilnenie linky č.8, ale od MDS som dostal odpoveď že je to nereálne z dôvodu počtu objednaných kilometrov a počtu autobusov.
Uvidíme, aké zmeny v organizácii dopravy prinesie zrušenie žel. zastávky v Milochove. Po telese zrušenej trate sa vybuduje nová cestná komunikácia a už som počul aj to, že zrušená žel. zastávka bude kompenzovaná novým autobusovým spojením Považská Bystrica - Púchov.
V súčasnosti zabezpečuje obsluhu Milochova mestská linka č. 8 (MHD Považská Bystrica) a Nosíc mestská linka č. 6 (MHD Púchov), spojenie medzi Milochovom a Nosicami je možné prakticky len vlakom (podobne ako aj spojenie Milochova s Púchovom).
Ako vidím, na stavbe sa už pracuje. Chystám sa preto čo najskôr navštíviť a zdokumentovať túto lokalitu pokým je to ešte relatívne v pôvodnom stave.
Presne tak, to je pravda. Ono pre menšiu firmu je jedno akej veľkosti je reklama, ide o to aby vystihla podstatu. Niekedy aj málo stačí na to, aby bol úspech veľký
Celovozidlovú trklamu si musí najprv niekto objednať zaplatiť. A ak sa chce menšia firma propagovať, tak asi lacnejšie výjdu iba malé polepy na bočnice. Už iná vec je, že keby aj bol záujemca na CVR, že takúto možnosť nikto neponúka ...
Ale verím, že za adekvátne peniaze by sa našiel niekto, kto to na busy MDS nalepí ..
Ak by si mi dal na seba nejaký kontakt (napr. e-mailovú adresu), tak môžeme spolu prediskutovať viac ohľadom MHD v našom meste, aby sme to neriešili stále len tu na fóre. Vďaka.
Tak keď už MDS nijak nedá, ani farebnú schému, ani reklamy, tak aspoň keby tie ostatné ďalšie vozy objednávali v rovnakej farbe ako su tie staré vozy, lebo určite je tá červená (bordová) viac výraznejšia ako tá biela, lebo potom tie autobusy vyzerajú ako keby to boli len nejake dialkove autobusy v klasickej bielej farbe... to je môj názor.
Za éry SAD TN boli aj autobusy v PB s celovozovou reklamou, no teraz sa už také nerobí, neviem o nikom kto by si dal s tým tú námahu a hlavne ako by vozy vyzerali po strhnutí reklamy... časovo výhodnejšie sú reklamy na okná, prípadne len na časť oplechovania. Osobne radšej by som bral, aby boli nové vozy v nejakom peknom nátere, tak ako si to navrhoval v príspevkoch nižše. Časť vozoparku je červená, časť biela, Urbanway 280CG má ešte časť pôvodného reklamného polepu, a ak by nové vozy bola ochotná MDS "ošatiť" do nejakého nového farebného vyhotovenia, bol by to pestrý farebný vozový park.
Mne osobne sa páčia aj komerčné (celovozidlové/celoplošné) reklamy na autobusoch ako majú v Trenčíne napríklad (samozrejme že nie len tam), nie len, že by si tým spoločnosť zarábala ale autobusy by vyzerali aj oveľa farebnejšie...
Aj tá biela má svoje čaro, páči sa mi že staré autobusy sú červené s polepom (ako ktoré) a nové sú biele s polepom. Plánujete rozšíriť polep aj na červené vozy, ktoré ho ešte nemajú?
BB-Schuhu