Existuje niekde na webe dostupné technické riešenie preložky trate Púchov-Považská Bystica? Zaujímalo by ma najmä zakreslenie novej polohy trate v priestore Nosice, Nimnica - kúpele a Milochov a riešenie preložky súčasných železničných zastávok Nosice a Dolný Milochov. Pokiaľ viem, tak zastávka Nosice bude zriadená na novej preložke na ostrove v priestore medzi korytom Váhu a Nosickým kanálom. Čo sa stane so zastávkou Dolný Milochov (nachádza sa na úseku, ktorý bude zrušený)? Zriadi sa nová zastávka na preložke alebo bude zastávka definiítvne zrušená? Bude po novom moste s dĺžkou cez 600 m ponad VN Nosice umožnený aj prechod chodcov a cyklistov.
Vie niekto povedať, ako sa vyvíjajú veci v súvislosti s výstavbou lávky ponad Váh v lokalite Považská Teplá - Považské Podhradie?
Za akékoľvek info vopred ďakujem!
Vie niekto povedať, ako sa vyvíjajú veci v súvislosti s výstavbou lávky ponad Váh v lokalite Považská Teplá - Považské Podhradie?
Za akékoľvek info vopred ďakujem!
Valec
MHD2 by si v úseku Šebešťanová - stanica zaslúžila ešte také tri-štyri páry spojov. Jednak kvôli veľkému počtu školákov a jednak kvôli pracujúcim. Tieto výkony ale nie je kde zobrať bez toho, aby sa pohoršilo iným.
Na druhej strane ale funguje silný lobing niektorých zástupcov VMČ, viď také Zemiansky Kvašov. Býva tam asi 250 obyvateľov (čo je možno menej ako pracuje v PP Šebešťanová), v sledovanom období mal najviac obsadený spoj cca 23 ľudí (školský ráno o siedmej), inak sa však obsadenosť pohybovala na úrovni do 10 cestujúcich, ale spojov majú toľko, ako takmer 2x väčší Praznov.