Reakcia na: john.sp #23387:
Oni maju v SORe taku tendenciu nanovo vymyslat koleso, a vacsinou vysledok toho procesu stoji za... gulove. Nastavenie vzduchotechniky dotykovym displejom nad hlavou vodica, system "strazenia mrtveho uhlu" ktory akurat jaci na cely bus vzdy ked ho pri zapnutej lavej smerovke obchadza auto (to nastastie v Nitre nemate, tento vydobytok mastalneho inzinierstva je za priplatok), presklenie kabiny reflektujuce svetla z palubovky a displejov tak ze potme ma clovek problem vidiet von... A jeden spolocny menovatel tychto ich "vylepseni" je, ze vsetky do jednej obsluhe pracu miesto ulahcovania zneprijemnuju.Ostblokscheiss to bol a ostblokscheiss to aj zostal.
john.sp
Na aute mám podobný systém na plynovom pedáli.
Keď mám nastavený obmedzovač rýchlosti tak po dosiahnutí maximálky nastavenej auto ďalej nezrýchluje, ale keď dám plyn na podlahu tak tam za pedálom je "spínač" ktorý deaktivuje obmedzovač. Nie je to nové autíčko ale funguje