Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
mozte pozriet uz aj CP podla SAD
Na tému nový cestovný poriadok je pomerne veľký a pre SADku pozitívne vyznievajúci článok aj v dnešnom SME.
Reakcia na: Vladimír #1735:
Taktiež zdielam tento názor.
Valec: Na cestovný poriadok o 7 spojoch sa pozerá dobre, ale nie ak vieš, že predtým v danom úseku bolo 23 spojov za hodinu 🙂
Reakcia na: Valec #1732:
...SAD-ka plánuje zavedenie prestupnej tarify, inými slovami chceme zaviesť tzv.časové lístky (30 dňové), cena by sa mala pohybovať niekde medzi 500 až 550,-Sk, u študentov samozrejme 50% zľava, ďalej chceme zaviesť tzv.24 hod. lístky cena 50,-Sk, a taktiež rodinné víkendové, samozrejme, že zostanú v platnosti aj dnešné čipové karty, a taktiež chceme, aby aj lístok vydaný vodičom, mal určitú časovú platnosť, teda, aby sa aj v tomto prípade dalo hovoriť o prestupnom lístku,...ďalej firma R&G, ktorá nám dodáva softvér do busov dokončuje riešenie, ktoré umožňuje dobíjať EZČK aj v busoch, prípadne v bankomatoch, samozrejme, že dobíjanie v busoch by bolo len v určitých časových úsekoch, ale ako dobre vieš, toto všetko od 1.3.2005 má v kompetencii mesto, čiže ak povedia nie, tak je to o ničom...
Reakcia na: Valec #1732:
...za chvílu ho tam budeš mať...
Ešte jedna poznámočk a k návrhom: kým v návrhu SAD sú trasy liniek a dôvodová správa, v návrhu pána PRIMÁTorA je zas len cestovný poriadok. Takže jednotlivé návrhy sa dajú ťažko porovnať. Prečo SADka nezverejní aj celý CP (príp. aj plánované cestovné) aby ľudia videli, kto je ten zlý?
Reakcia na: Valec #1730:
na dalsom zasadnuti vitek zoberie tvoj prispevok a bude nim oblbovat pritomnych, ze ako ho aj vlcaci vychvaluju ?
No však ten návrh podľa Víteka aj 2 "nočné" linky prinesie. Aspoň dáke zlepšenie. Aj tie cestovné poriadky liniek 1-4 vyzerajú celkom dobre, aj dáka pravidelnosť sa v nich nachádza. ? Trasovanie liniek a počty spojov žial neovládam, takže nemôžem hodnotiť.
Hviezd.CP je blbost,jedine pozitivum je vo vytvor. 2 nočných liniek.
Reakcia na: Juraj #1726:
zial, moje informacie su uplne ine....rusenie liniek iba podla mapy tam rozhodne bolo...
PO ZAVEDENÍ NOVÉHO CP UŽ MHD URČITE VYUŽÍVAŤ NEBUDEM.
Reakcia na: TeBeCe #1691:
To teda nie je pravda! Bol som chvilu pri tom ako iba pozorovatel a bratislavsky pristup je UPLNE iny.
Reakcia na: kc #1685:
Kazdy ma pravo na svoj nazor, zvlast ak je podlozeny skusenostami odinakial, ale:
1/ Paci sa ti "hviezdicovy", t.j. radialny system...
2/ Ktory PRECHADZA neuralgickym bodom Nitry...

Zasadny problem je v tom, ze "hviezdicovy" system s konecnou a prestupmi v strede mesta neuralgickym bodom NEPRECHADZA /to robi diametralny system/, ale v danom neuralgickom bode ma naviac aj konecne liniek a odstavne plochy na bezpecnostne prestavky alebo prestavky medzi spojmi a tento neuralgicky bod este viacej zapratava.
Reakcia na: uko #1675:
To je riadna hovadina! Odmyslime si sprostost "hviezdicoveho" riesenia, odborne radialnych liniek zapratavajucich stred mesta konecnymi /spojenie 2 radialnych tvori diametralne linky s konecnymi iba na krajoch mesta a priestorovo aj ekologicky stred mesta odlahci/ tak chcem vidiet chlapa, co sa za prevadzkovanie takehoto riesenia da zavriet. Logicky: ak MHD v Nitre nebude jazdit len 8 hodin denne ale 17-18 a ako v kazdom inom meste bude aj v Nitre existovat zatazova spicka a sedlo, musi byt urcita cast spickovych vodicov s delenou smenou /5-8, 14-18h/ a velky zvysok celodenkarov. A kedze ZAKONY, ktore MZ v Nitre nezmeni, urcuju maximalny pocet hodin prace denne, bezpocnostne prestavky 30 min. max. po 4 hodinach, sluzby A-ranne a B-odpoludnajsie, 8% rezerva na dovolenky /je 1 mesiac z 12-tich/, praceneschopnost 3-4%,........ TAK TOTO SO 45 VOZIDLAMI A 50 VODICMI ANI PRI HRUBOM PORUSOVANI ZAKONOV NEMOZE VYJST !!!!!!!!
Reakcia na: Papyr #1642:
Primator povie "plne na 100%", ale dopravak si okamzite musi polozit otazku: Podla akej normy? Smerodatny udaj bude z obsaditelnosti v technickom preukaze vozidla, t.j. 95 osob v dvojnapravovom vozidle, alebo si na pomoc pozve odbornikov z ISO 9000-kvality a bude ratat 4 ci 6 osob na meter stvorcovy? Alebo aj toto dovrze a do vymery vozidla bude brat celkovy podorys vratane pristrojovej dosky? Holt, tazka otazka...
Reakcia na: uko #1635:
Napad je chvalihodny. Len by si mal vypisat 2 kategorie:
- Prva by mala byt s oznacnikom splnajucim zasady a predpisy platnej technickej normy STN
-Druha by mohla byt vlastna ludova tvorivost s naslednym navrhom na zmenu normy.
idem setrit na auto. v den zavedenia noveho CP kupim staru toyotu
Reakcia na: uko #1570:
Nesuhlasim, ze nam davaju za vzor zapadoeuropske krajiny. Sudruhovia ministri P. a M. akurat tvrdia, ze v kapitalizme su vraj dotacie nesystemove. Pritom v starych clenskych krajinach EU su dotacie roznymi sposobmi nielen normalnou, ale nutnou vecou a aj v najtvrdsej kapitalistickej krajine za morom dopravne podniky, ktore som mal moznost osobne navstivit, si na cestovnom zarobia len cca 35% z nakladov a ostatne su dotacie! Takze nie tarat, ale naozaj implementovat zakony Unie a ostatnych statov so slobodnym trhovym hospodarstvom a potom sa MHD zaozaj moze zlepsovat...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.