No moc som to tu ešte neprebrowsoval, ale čo nočné spoje v Nitre... aspoň 1 po polnoci a nadránom...na Klokočinu, to je čo mi chýba. Hoci svoju kondíciu udržujem len vďaka pravidelným nočným prechádzkam, rád sa toho vzdám a svoj lenivý zadok usadím v nejakej nočnej 24-ke. Čo vy na to?
No Nitrania su dost pasivny ... A radcej diskusiu o nejakych konkretnych veciach ako vylievanie zlosti ako to bolo v niektorych prispevkoch ... Inac v Nitrianskych novinach aj v mesacniku Nitra som cital ze nitriansky poslanci su nespokojny so sumou dotacii na verejnu autobusovu dopravu. Ze Nitra je voci ostatnym mestam diskriminovana. Ak by bol zaujem odkazy na nete dam
heh, no to bolo davno, co som to nevedel. Teraz si dovolim tvrdit, ze v BA MHD sa vyznam relativne dobre, ale chcelo by to navstivit aj dake ine mesta. Mozno casom...
Heh, nevedel si, že aj Ikarusy vedia kúriť Z tohto dôvodu som ja ako dopravný nadšenec vždy vynakladal veľké úsilie, aby som spoznal čo najviac dopravných prevádzok a z nich si potom utváral na veci názor.
Zdravím, nemáte někdo prosím Vás nějaké informace, postřehy a poznatky o bezkontaktním odbavení cestujících v MHD? Pokud ano, mohli byste mi prosím někdo něco poskytnout? Díky.
Buldi: aby si nebol prekvapeny!
Neviem ako Nitra, ale KP Modra prevzal 4 kone:
kobyla Micka, 11 rokov, cervena, cislo pasu 4605
valach Buby, 10, cerveny, 4606
valach Fukso, 15, tmavy hnedak, 4612
valach Bandy, 8, cerveny, 4613
Ikarusy sa majú nahrádzať drevenými vozmi na hnoj (tzv. hnojničákmi) ťahanými jedným párom koní, staršej výroby cca z roku 1420, ktoré prejdú ľahkou úpravou (tuningom). Úprava vozov spočíva v predĺžení vozu pri niektorých modeloch až na 20 metrov, implementovaní kĺbu do stredu a primontovaním bezvýznamného piateho kolesa. Zrýchlené spoje budú vybavené, dvomi pármi koní a expresy tromi. Vzhľadom na nákladnú prevádzku spojenú s ošetrením a kŕmením zvierat, sa so zrýchlenými spojmi a s expresmi nepočíta. Cestujúci budú môcť naskakovať a vyskakovať za jazdy, kŕmiť zvery a pohoniča, zasvinia sa od hnoja a medzi posledné výhody bude patriť absolútne nepravidelný cestovný poriadok, čo ocenia najmä pracújuci ponáhľajúci sa ráno do roboty. A nakoniec by sme mali asi 2 týždne tvrdo pracovať na vymenení afaltu za dlažbu z mačacích hláv, nech to má nejaký historický nádych. Ale keď si to tak vezmeme... to čo som tu napísal... máme už teraz...
a cim sa budu nahradzovat? planuje sa nakup novych klbovyh vozidiel? ak sa nemylim, tak aj v Nitre sa testoval 15-metrovy autobus...ako sa osvedcil? v BA sa teraz testuje uz asi treti 15-metrovy autobus a vyzera to tak, ze dozivajuce ik280 chce niekto nahradit prave takymito autobusmi, ktore ale kapacitne nenahradia klbovy ikarus.....
No neviem ci da Ikarus 90kmh. Podla mna to moze ist tak 75 max80. Raz som isiel Ikarusom dole kopcom ale mal som pocit ze to ide aspon 190. Myslel som ze sa blizi koniec sveta, lebo to hucalo a ako Apokalypsa. Zakazdym ked sa stveraju hore po Hviezdoslavke tak ich predbiehaju okoloiduci cyklisti(o Vrakosach ani nehovorim). Vzdy si radsej pockam na Karosu aj ked ide o 10 min neskor-vzdy bude skor na konecnej ako hentie bordove heligonky...
cha, cha,ze dvojite okna... ved tie autobusy ledva maju vzduch v pneumatikach!!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.