Spolocnost SAD-Nitra opet v stredu "nesklamala"... ? Autobus linky cislo 9 mal ist o 17:20 z klokociny...skoda ze isiel o 17:16 lebo keby ide nacas tak by ho stihli "vsetci" cestujuci...
ja som ich vnímal (V. 7000) z tej pozitívnejšej stránky: nízka podlaha, veľké vetráky, dobré jazdné vlastnosti a BUSE transparenty Ak to vydržalo metrópotló v Bp., tak to vydrží všetko ?
No to sú také teoretické otázky:-P. Keby som neusel brať ohľad na peniaze, tak asi Citaro alebo Scania OmniCity či tak nejak sa to menuje. Ale keby som mal obmedzený mešec a zúfalú potrebu obnoviť vozový park, tak ten SOR BN12 (a možno bude čoskoro aj klobása od SORu) a keby som mal o trochu viac peňazí, tak Soplaris.
Volvá 7000 sa mi nepáčili z pohľadu cestujúceho vôbec, klasické sedačky na podestách a horolezecký výstup na ne...
samozrejme. Na Surdok síce vedie asfaltová cesta, ale výtlky sú hlboké asi 20 cm... (možno to už opravili). Neviem, či si videl tú testovaciu dráhu v Bolechowe, kde skúšajú, čo znesú Solarisy... Tak niečo podobné je cesta na Surdok. ?
no však tak som to myslel (najhoršia cesta s obsluhou MHD v SR)
Tak aké vozidlo (12-18 m) sa Tebe momentálne najviac pozdáva? (mne osobne sa veľmi páčili Volvá 7000, čo majú aj v BKV)
No, myslím, že by som Ti aj v BA vedel ukázať horšie cesty ako je cesta na Surdok. Špecifikum Prešova je len v tom, že po takejto ceste jazdí MHD:-).
Citaro bývalo mojím obľúbeným autobusom ale po sťažnostiach prevádzkovateľov na tieto vozidlá k ním začínam mať rezervovanejší vzťah.
No a rozhodnutie či SOR alebo Angora je asi hlavne cenové - veď lepšie 4 SORy než 3 Angory.
Inak, ja som sa tiež stal priaznivcom SPRu odvtedy, čo som absolvoval exkurziu do Libcháv a videl som to nadšenie, ochotu a štýl práce. Na dvore mali prvý SOR BN12 a prvé 2 C12, ktoré dovtedy ešte nikdo nevidel. Karosda by nám niečo také nedovolila ani fotiť. V SORe nám ešte postavili autobusy ako sme chceli a poprevážali nás po širokom okolí.
o tom, či dopravca kúpi Sory, alebo Agory určite nerozhoduje kvalita ciest... ? Veď existujú aj iné nízkopodlažné vozidlá v podobnej cenovej kategórii ako Agora - napríklad Mercedes Citaro (jeden už v NR jazdí), a ten je podľa mňa podstatne robustnejší a znesie viac.
Btw. práve v Prešove som išiel autobusom asi po najhoršej ceste akú som kedy v SR videl (linka 41 na Surdok) - čím samozrejme nechcem generalizovať stav prešovských ciest.
Majkl.Ja sa práve preto stotožňujem s názorom Viery.Prešov má podstatne lepšie údržiavané cesty než Nitra a práve preto môžu v jeho uliciach premávať aj super nízkopodlažné busy a pritom frekvencia vnútromestskej dopravy je v Prešove porovnateľná s Bratislavou.Jednoducho povedané,mesto sa o mestské komunikácie stará.
no, pravda je, že donedávna som ich nemal veľmi rád, ale na poslednom autosalóne v NR som sa zdržal v stánku Soru asi pol hodinu a dobre som sa porozprával s ľudmi odtiaľ. Odvtedy som začal brať Sory pozitívnejšie (keď som videl, aký k tomu majú oni prístup). Jedna vec mi ale vadí - Sory (vlastne Creda) v Maďarsku... ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.