Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: vjMTV #1936:
a co tak prestupit na zastavke Mestsky urad, kde linka c. 12 ma odchod o 22.30, cize 4 minuty po prichode linky 21?
Nieje to celkom tak pravidelnu dopravu maju ludia ktory cestuju tak po ZS Krskany,ludia ako ja ktory potrebuju bus Volkswagen, Nitr. Strojarne tak je bus raz za hod.na prd .A prva 14 ide az o 05:47 cez prazdniny a 05:33 pocas skol.roka ja nemam sancu sa dostat do prace. Ked tak,tak len ist na linku 12 ktora ide 05:08 od ZS Krskany ktora bude nabuchana a tak skoro rano utekat na Novozamocku ul. tak fakt dakujem. Takto aspon spocutia budu obyvatelia okolo Volkswagenu a Nitr.Strojarni pouzivat vlakove spojenie a tak ako ja vybodnem sa MHD .Nikto si neuvedomuje ,ze byvam v mestskej casti od centra 4km a ja nemam spojenie do prace a s prace. Pracujem v Mlynarciach ako mam stihat poslednu 12 s odchodom od Ck Satur 22:25 ked linka 21 ma prichod pri trznicu 22:25 hm? Mudrlant ten clovek co vymyslal ten CP asi byva na Klokocine alebo na Chrenovej kde neni teraz problem...
Reakcia na: vjMTV #1934:
Linky č. 12 a 14 premávajú raz za hodinu v čase sedla., teda mimo špičky - na spoločnom úseku ZŠ Krškany - centrum budú vytvárať spoločný pravidelný 30-minútový interval. Domnievam sa, že ponúkaná kapacita bude postačovať, nakoľko na linke 12, ktorá bude viac vyťažená, budú nasadzované celodenne v pracovných dňoch kĺbové autobusy.
V čase špičky majú obe linky interval 15 minút, čo znamená, že v spoločnom úseku na krškanskej trase ide v špičke autobus každých 7-8 minút. Počas školských prázdnin, kedy zamestnanci rôznych podnikov v zvýšenej miere čerpú dovolenky a navyše celkom odpadá návoz a odvoz študujúcej mládeže, je prechodne do 31.8. tento interval obmedzený na 10-20 minút.
Cestujúcim cestujúcim medzi Krškanmi, Čermáňom a Klokočinou bude naďalej k dispozícii linka č. 22, ktorá linky 12 a 14 odbremeňuje o značnú záťaž.

Re #1933 milan1: Potreba vytvorenia nového cestovného poriadku vyplynula predovšetkým z požiadavky Mesta Nitra na obmedzenie výkonov vo verejnom záujme. Na základe toho sme museli vypracovať taký model CP, aby sme ušetrili 300 000 vozových kilometrov, čo sa nám aj podarilo. Pritom sme sa snažili prihliadať na to, aby sa celá zmena zaobišla bez nejakých drastických dopadov pre cestujúcu verejnosť, či dokonca aby priniesla aj nejaké zlepšenia oproti doterajšiemu stavu.
Niečo sa nám podarilo viac, niečo menej... Z tých pozitív by som spomenul:
- intervalová doprava prináša pravidelnosť - cestujúcim sa zjednodušuje orientácia v ponuke spojov. Dražovčan si už cez víkend nemusí pamätať celý cestovný poriadok - stačí mu vedieť, že autobus ide do mesta každú hodinu v 13. minúte. Pri súbežných linkách s intervalovou dopravou sa ľahšie vytvára aj spoločný interval liniek. Ak mám v oblasti Mlynáriec tri linky (8, 18, 21) všetky s pravidelným 30min. intervalom v špičke, je oveľa jednoduchšie zložiť ich do výsledného 10min. intervalu pre cestujúcich len na úseku z Mlynáriec do centra, ako keby mala mať každá nepravidelný cestovný poriadok.
- linka č. 1 premáva častejšie, čím sa otvára cesta jednoduchšiemu cestovaniu cezpoľných zo stanice na Liečebný ústav na Zobore.
- cez víkendy nepremáva linka č. 4 do Dražoviec, ale linka č. 2 je tam predĺžená zo Šindolky. Dokázali sme ušetriť a pritom sme neobmedzili dopravu ani Dražovciam ani Šindolke.
- linky č. 5 a 20 nahrádza predĺžená trasa linky č. 12. Obyvatelia obcí Ivanka a Branč majú priamy spoj do centra a zároveň sa zefektívnila doprava. Autobusy linky 12 budú voziť Nitranov do priemyselných Krškan ráno a popoludní zase späť, u obyvateľov obcí bude smerovanie prebiehať presne opačným smerom. Autobusy nebudú premávať na dupľovaných trasách.
- lepší rozptyl spojov na Golianovej, pravidelnejšie spojenie Predmostia s Chrenovou, častejšie premávajúca linka č. 6.
- výrazné posilnenie dopravy do Metra - cestujúci už nemusí rozmýšľať, ktorý spoj linky č. 8 zachádza a ktorý nie - VŠETKY spoje tejto linky teraz k Metru zachádzajú.
- spojením liniek č. 10 a 31 dopravca ušetril a cestujúci dostal možnosti nových spojení
- viac spojov na ulicu Jakuba Haška, pravidelnejšia obsluha Nového cintorína
...a ďalšie drobné zlepšenia.

Tým samozrejme netvrdím, že nový cestovný poriadok je dokonalý. Už dnes vidím mnoho možností lepšieho riešenia niektorých vecí, rovnako už tuším, čo možno nemusela byť najlepšia voľba, a rovnako viem, že ďalšie veci sa vynoria po spustení CP. Ale verím, že sme o krok ďalej a prípadné nedostatky a budú dať riešiť.
to bol taky debyl co vymyslel CP liniek 14 a 12 Krskany, Ivanka a Branc velke obce dva busy raz za hodinu fakt uzastne ,velmi pekne dakujem p. Vitek vidiet .ze si svoj snopsky zadok vyvazate na na limuzine a je Vam jedno,ze ludia budu cestovat jak sardinky v konzerve.
ja by som mal otazku ohladne noveho CP. ak teraz od 4.7.05 bude novy CP, je to preto lebo je lepsi ako ten doteraz? v com konkretne? to nie je kritika, ale vazne by som chcel vediet co lepsie prinesie okrem toho ze bude intervalova doprava.
pridane su zatial nove CP liniek 1 az 19 + 122. pokracovanie zajtra...
Reakcia na: LUK #1930:
A v ktorom meste? 🙂
Reakcia na: Papyr #1929:
dovtedy budú voľné ďalšie tri miesta... ?
Reakcia na: Vladimír #1927:
Nepockate aspon rok, nez si dokoncim skolu? ?
pridany bol novy CP linky 12 (po starom linky 5+12+20)
Vážení diskutujúci, toto je vážna ponuka ->

SAD Nitra, a.s. príjme jedného záujemcu na pracovné miesto Dopravno-prevádzkový majster prímestskej dopravy.

-> dopravno-prevádzkový majster je zjednodušene povedané dispečer
-> v náplni práce má okrem iného vydávanie a vyhodnocovanie denných záznamov vozidiel (vyznačovanie odchýliek z turnusu, vyhodnocovanie spotreby PHM), operatívne zadeľovanie vodičov a vozidiel na linky, komunikácia s vodičom, reagovanie na mimoriadnosti v doprave, kontakt s cestujúcimi (podávanie informácií a pod.) a tak podobne
-> pracovisko: SAD Niitra, a.s. - prímestská doprava - areál autobusovej stanice
-> pracovná doba - pracuje sa na turnusy - jeden deň odrobí celý od 7.00 do 7.00 (prerušenie v noci) a potom má dva dni voľno
-> možný termín nástupu: i h n e ď

Kto by mal záujem o túto prácu, nech sa ozve mail mhd@sadnr.sk.
Reakcia na: Kalimero #1922:
V linkovom CP sa vždy javí, že vysvetliviek je veľmi veľa. Vysvetlivkou sa tam napríklad odlišuje to, že spoj nejde napríklad do Krškan už z Chrenovej, ale začína až od Saturu a pod. Na reálnej výveske na zastávke tam túto informáciu nebudeš mať, lebo cestujúcemu na zastávke je jedno, či autobus prichádza už z Chrenovej alebo len od Saturu. Takže naozaj - je to len asi prvý dojem.
Ja som len zvedavy na Cp Krskanskych liniek.
Reakcia na: Vladimír #1920:
Ked je to ulica po Dr. Janskom, objavitelovi krvnych skupin, tak to opravujete spravne, volal sa Janský a teda ulica je Janského 🙂
Reakcia na: Kalimero #1922:
o vela viac ako doteraz tam toho nie je...a cast poznamok sa vo finalnom spracovani zastavkovych CP strati...
zhruba som pozrel novy cestak ale neda mi.. zatial sa nebudem vyjadrovat k odchodom busov.. ale len taky zhruba letmy pohlad na vsetky linky.. => moc moc je tam vysvetliviek a vynimiek.. ten zachadza tam, ten ide iba vtedy.. je toho trosku moc.. zvyknu si na to ludia casom?? ?
uploadol som opraveny subor s odchodmi z konecnych zastavok...bolo tam este zopar chyb...ale upozornujem, ze dalsie chyby nie su vylucene, zatial som sa dostal len po linku 11...
Reakcia na: TeBeCe #1918:
No... ja by som popravde najradšej premenoval aspoň tretinu nitrianskych zastávok ?

Aj Jánskeho premenujeme na Janského. Zatiaľ to však tragédia nie je. Pochybujem, že si to veľa ľudí vôbec všimlo. Nitrania nemajú veľmi jasno s dĺžňami 😉 (zastávka/zástavka, Dražovce/Drážovce, Ivanka/Ivánka, Bohúňova/Bohúňová...)
Reakcia na: M #1914:
Situácia okolo schvaľovania nového CP vyústila už beztak do veľmi neskorého spracovávania poriadkov. V tejto chvíli som rád, že to vôbec v pondelok štvrtého vyjde na svoje trasy. Aspoň teda dúfam, lebo grafické zadelenia pre vodičov sa ešte len začínajú robiť...

Nateraz už teda zmena L1 nie je možná. Spoj o 6.42 zo stanice vykonáva vozidlo, ktoré cez prázdniny nie je v prevádzke a ani ma nenapadá iné, ktoré by mohlo tento spoj vykonať. Okrem toho, ak by som sa chcel trochu obhájiť, povedal by som, že nie je technicky možné, aby, ak pracovná doba v LÚ začína o 7.00 h, na Zobor v priebehu pár minút prichádzali autobusy zo všetkých kútov mesta. Zatiaľ majú pracovníci možnosť použiť autobusy iných liniek alebo skorší spoj L1. Napokon, ani dnes 1-tka pred siedmou hodinou na Zobor nejde.

Hmm... Špecializovaná nemocnica sv. Svorada? No, čo už... beriem to tak, že pre väčšinu ľudí to aj tak zostane "liečebák" 🙂 A okrem toho už máme vo výrobe nové tabule, kde sme okrem iného na isto veľké potešenie niektorých prispievateľov skratku "LÚ" rozpísali na "Liečebný ústav".
Reakcia na: Vladimír #1913:
zastavky opravene aj v mape aj v CePe...este by ma zaujimalo ako je to so zastavkou Janského, ked zatial v dvoch mapach som nasiel tuto ulicu ako Jánskeho...a este jedna otazka k zastavke Martinská...nemalo by byt spravnejsie Martinská dolina?

pridal som uz aj linky 10 a 11.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.