Zdravím, 332EZ má novú reklamu zo zadu autobusu čiže je opäť ľahšie rozoznateľný medzi 541EZ a 543EZ. Fotku prosím berte ako úplné dokumentačnú, ak bude čas zajtra odfotím lepšiu, táto je rozmazaná a celkovo úplne .
Arriva, dcérska spoločnosť DB, určite dostatočné množstvo financií má. Ale nebude ich dávať Nitre z altruistických dôvodov zadarmo, takže otázka bude znieť, či má Nitra dostatok financií.
Vyjadrovať s k tomu čo má akú nejakú emisnú normu mi príde zbytočné. Ale skôr sa vyjadarím, že vzhľadom k tomu aká je štruktúra vozového parku dnes, tak myslím si že pokiaľ súčasný dopravca bude chcieť splniť podmienky na čo najviac bodov, tak ostanú asi iba NB18 ako jediné vozidlá ktoré majú emisnú normu E4. Uvidíme každopádne aký model zvolí Arriva a ako to nakoniec bude, kedže súťaž je postavená dosť zaujímavo, kedže z jednej strany dopravca nemusí všetko splniť najlepšie ale zároveň chce aby porazil súperov.
Nie je to celkom tak. Všetky nitrianske SORky žerú močovinu, a hlavne nejde celkom o úplné vyradenie vozov s normami Euro 4 a nižšími – len to dopravcovi pridá body v súťaži.
dostane Nitra v blízkej dobe nejaké nové busy na mhd? bolo by celkom fajn nahradiť staršie B952 a kĺbový Mercedes Conecto, prípadne aj krátke Conectá (Len nech to zas nie sú Sorky ale aspoň Solarisy!)
Tam, kde aj všetky neklbové vozidlá...a napodiv to aj vydá...okrem KlboConecta to vydá na šupu...vyskúšal som to s Ikarusmi, 138AP, 172DE, VH,aj NB18...ale určite to nie je ok, je to predsalen otáčanie v križovatke...
Verím, že nebudú komplikácie a v mají budeme poznať meno dopravcu ktorý bude mať MHD na starosti a začnú sa veci meniť k lepšiemu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.