Posilová doprava pravdepodobne nebude alebo bude minimálna. Cezpoľní majú byť smerovaní na záchytné parkoviská na Chrenovej, odkiaľ majú ísť peši. Domáci zrejme pôjdu MHD na Predmostie, kde je obsluha pomerne slušná. Bližšie k štadiónu sa autobus aj tak nedostane, lebo všetko od Mostnej na sever má byť "hermeticky" uzavreté pre akúkoľvek dopravu. Čo som počul, pozorne sa sleduje počet predaných lístkov a zatiaľ to vraj na 7,5 tisíca nevyzerá ani zďaleka. Aspoň toto viem ja.
Za cca mesiac sa bude konať v Nitre me do 21 rokov. Bude nejaká posilová doprava ? mame na to vôbec kapacitu? 7,5 tis. ludi naraz vypustiť v lokalite kde nie je najlepšie obsluha mhd a hlavne tonu zahraničných turistov ktorý pravdepodobne auto nebudú mať.
S názorom o Trenčíne by som si dovolil nesúhlasiť. Už od osemdesiatych rokov mali nočnú mhd. Do 2020 mali okružnú linku č.50 ktorá premávala v pi/so každú hodinu od 23:30-3:20. Teraz pred so/ne/sviatkom premáva linka N1 každú polhodinu do druhej ráno , takýto interval o takejto hodine v noci neni ani v Bratislave. Za ďaľšie majú dve nočné prímestské linke s odchodom chvíľku po polnoci. Ked sa to dá v päťdesiattisícovom Trenčíne prečo nie v Nitre??
Ahojte.
Niečo nové s IDS ? Je tu niekto v obraze ?
Zavedenie prestupnej tarify v rámci prímestskej dopravy na celom území NSK sa predpokladá v 2. polroku 2025.
V Nemecku bolo dlhoročnou tradíciou prevádzkovať nočnú dopravu len v noci pi/so a so/ne ale tie denné spoje jazdili do jednej - druhej v noci. Táto "občianska časť dňa" u nás, to je kompletná tragédia.
A potom máš mestá kde to jazdí dosť plné. Je to o kombinácii dobrej ponuky a tradície/návyku. Lebo boli aj také pokusy ako Banská Bystrica s nočákom raz za týždeň o 23:50 a potom sa z toho vydedukovalo že #ľudiavnocinecestujú.
Problém ale vidím inde, v čom sú slovenské mestá unikátne je ako kombinujú absenciu nočnej dopravy s brutálne krátkou prechádzkou denných liniek, s poslednými spojmi často dokonca už pred 23:00. Vo zvyšku Európy nájdeme mestá kde nočná doprava síce až šokujúco absentuje, ale aspoň tá denná doprava má normálny rozsah tak že človek sa večer dostane zmysluplne domov a "diera" je len v tých najobskúrnejších časoch.
Zdravím nevedel by mi niekto povedať ako môžem poslať fotky sem bez toho aby som použil mail? (Nemyslím do správy myslím ako uverejniť) myslím tak či nie je inakší spôsob keďže mail mi stále blbne
Ja nemám údaje ale mám skúsenosti. Prešov som navštevoval pravidelne asi od roku 1993. Nočáky jazdil narvané. Cez týždeň sóla, pi/so a so/ne aj klobásy. Dnes to uvezie cez týždeň ciciak, cez víkend sólo. Aj my, echt šotouši, ak nám to nevychádza časovo, berieme tágo.
V Žiline mali tú svoju vymetaciu linku, takže kto vládal, šiel pešo. Trenčín mi je záhadou, keďže to je mesto veľkých vzdialeností a nie že nočnú ale ani polonočnú MHD nikdy nemali na úrovni.
Z mimoslovenských skúseností som mal najväčšie depresie zo Zlína - velké, pekné mesto, kopce. Vodiči IGK jedni z najväčších dementov v CZ - takzvaní učitelia. V čase, keď celá republika zatvárala bežné obchody v centre o 18:00, v Zlíne to bolo o 17:00. Krčmy boli dopoludnia pozatvárané a popoludní nevarili. Etc
Spoj N1 1:15 z Dvorčianskej bude takmer vždy prázdny a bola by škoda keby nepríde a nenazbira aspon pár cestujúcich od Centrum Mlyny po Gorazdovú.
LN3 by som presmeroval z Čajkovského-
Škultétyho na Edisonova-Nedbalova. Ľudia ktorý chcú ísť na Čajkovského- Mikovíniho aj tak využijú N2. A spoj N2 o 23:20 by mohol premávať každý den ako prípoj na vlak.
A nemáte niekto údaje kolko ľudí prepravý nočná mhd v porovnateľné veľkých mestách (Trenčín,Žilina ,Prešov)
Ahojte, nemáte niekto info koľko autobusových prístreškov ešte nie je vymenených firmou euroAWK z plánovaných 97 ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.