Tá pri Kauflande je špecifická. Nie je naša a nemáme informáciu o tom, odkiaľ je napájaná. Predpokladáme, že práve napájanie je zdrojom je častej nefunkčnosti. Chceme riešiť, ale nebol čas...
Tento link skopíruješ do prehliadača a postupne menis prvé 2 čísla za mad - ciže napríklad ,,21,, postupne budeš prepisovať na čísla iných liniek, napr. 06, zobrazí linku 6 atd.
Posilová doprava pravdepodobne nebude alebo bude minimálna. Cezpoľní majú byť smerovaní na záchytné parkoviská na Chrenovej, odkiaľ majú ísť peši. Domáci zrejme pôjdu MHD na Predmostie, kde je obsluha pomerne slušná. Bližšie k štadiónu sa autobus aj tak nedostane, lebo všetko od Mostnej na sever má byť "hermeticky" uzavreté pre akúkoľvek dopravu. Čo som počul, pozorne sa sleduje počet predaných lístkov a zatiaľ to vraj na 7,5 tisíca nevyzerá ani zďaleka. Aspoň toto viem ja.
Za cca mesiac sa bude konať v Nitre me do 21 rokov. Bude nejaká posilová doprava ? mame na to vôbec kapacitu? 7,5 tis. ludi naraz vypustiť v lokalite kde nie je najlepšie obsluha mhd a hlavne tonu zahraničných turistov ktorý pravdepodobne auto nebudú mať.
S názorom o Trenčíne by som si dovolil nesúhlasiť. Už od osemdesiatych rokov mali nočnú mhd. Do 2020 mali okružnú linku č.50 ktorá premávala v pi/so každú hodinu od 23:30-3:20. Teraz pred so/ne/sviatkom premáva linka N1 každú polhodinu do druhej ráno , takýto interval o takejto hodine v noci neni ani v Bratislave. Za ďaľšie majú dve nočné prímestské linke s odchodom chvíľku po polnoci. Ked sa to dá v päťdesiattisícovom Trenčíne prečo nie v Nitre??
Ahojte.
Niečo nové s IDS ? Je tu niekto v obraze ?
Zavedenie prestupnej tarify v rámci prímestskej dopravy na celom území NSK sa predpokladá v 2. polroku 2025.
V Nemecku bolo dlhoročnou tradíciou prevádzkovať nočnú dopravu len v noci pi/so a so/ne ale tie denné spoje jazdili do jednej - druhej v noci. Táto "občianska časť dňa" u nás, to je kompletná tragédia.
A potom máš mestá kde to jazdí dosť plné. Je to o kombinácii dobrej ponuky a tradície/návyku. Lebo boli aj také pokusy ako Banská Bystrica s nočákom raz za týždeň o 23:50 a potom sa z toho vydedukovalo že #ľudiavnocinecestujú.
Problém ale vidím inde, v čom sú slovenské mestá unikátne je ako kombinujú absenciu nočnej dopravy s brutálne krátkou prechádzkou denných liniek, s poslednými spojmi často dokonca už pred 23:00. Vo zvyšku Európy nájdeme mestá kde nočná doprava síce až šokujúco absentuje, ale aspoň tá denná doprava má normálny rozsah tak že človek sa večer dostane zmysluplne domov a "diera" je len v tých najobskúrnejších časoch.
U nás zatiaľ ticho, hoci sa to jeden kolega pýtal inokedy miestni tvorcovia údaje dali, teraz sa asi niet čím pochváliť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Patrik_o