6909 po nehode odstavený
6907 rozbite bočne okno odstavený
6801 až 6805 všetky odstavené pre neplatnú revíziu cca už 1 a pol mesiaca ?
6907 rozbite bočne okno odstavený
6801 až 6805 všetky odstavené pre neplatnú revíziu cca už 1 a pol mesiaca ?
cedin
Podľa mňa by bol najlepší vlakokilometer (odráža frekvenciu spojov - dosť podstatné), ale do zmluvy by sa mali započítavať len priamo spoje MHD (dnes sa tam započítava aj každá prázdna jazda - viď čl. II bod 1 posledná veta - čo nie je najšťastnejšie).
Veď každý cestovný poriadok linky MHD je schvaľovaný mestom - a predpokladám, že aj s tým, že akým veľkým vozidlom sa vykoná (dráhové predpisy platiace aj pre električky a trolejbusy to priamo nariaďujú a predpokladám, že rovnaká prax je aj u autobusov). A mimoriadnych spojov (pri akciách či haváriách) nie je až tak veľa. Takže by to nepriamo ošetrovalo aj kapacitu.
A na režijné výkony by mal byť nejaký stály koeficient, ktorý by sa menil, len keď sa dopravcovi zmenia podmienky (ako napr. teraz zrušením kvázygaráže vo VŠA). To by malo dopravcu motivovať, aby ich bolo čo najmenej.