Aj ja som si všimol dvojičky alebo KT8D5 na L3, ale neviem, či pre kompetentných je význam slova špička dostatočne známy, pretože niekedy je lepšie urobiť štatistiku vyťaženosti linky a následne z toho sa neskôr zistí, aký čas je pre linku špička (podobne ako pri Rkách) ako sa len orientovať podľa tabuľkových hodnôt rannej a poobedňajšej špičky - veľa krát som videl neuveriteľne preplnený voz L3 o 13 hodine, a už som aj videl takmer prázdnu KT8D5 okolo pol 3.
Čiže to že sa tam nasadzujú dvojičky a KT8D5 je všetko pekné, ale nedotiahnuté dokonca a pritom stačí tak málo
pokial sa nemylim tak v spicke na L3 premavaju UZ aj dvojicky (trhanarske vozidla) .. co sa tyka nasadenia solo voznov do celodennych poradi - je to proste tak, a zas, nemyslim si, ze by tam boli KT cely den potrebne, takze asi tolko k tomu ..
Nemám potuchy, čo sa robí na takej jazde, ako dlho trvá alebo aké sú tam odlišnosti od normálnej jazdy, ale ja osobne by som zverejnil stačí iba tu na internete nejakú mapku, kde bude chodiť táto električka a urobil by som z toho normálnu nočnú dopravu. ? Ale hovorím, že neviem ako to chodí, čiže možno sa to nebude dať
Vieš, ono je to tak, pýtal som sa aj preto - že na cestujúcich sa šetrí - jazdia sólo vozy, a na nočnú údržbu sa nasadzuje KT NP čko.. a neviem koľko km najazdí v noci taká služba, no ak by sa to spočítalo za celu zimu, nebolo by to malo vozokilometrov... Aj preto ma to zaujímalo - tak nehľadaj vždy za mojou otázkou niečo nelogické.. ?
Yogi616