Ta vyhybka v Barci je z pohladu z nadjazdu na tretej kolaji zlava, prepacte...
. A na tu vyhybku v Barci sa pojdem pozriet a potom dam tip vedeniu DPMK, ake vyhybky by nam bolo treba na trat do zeleziarni
.
Co sa tyka vyhybiek, nieco o tom viem, kedze pracujem ako vypravca vlakov 15 rokov. Ani u nas na zeleznici takych stihlych vyhybiek nie je vela a pokial viem, jednoduchu vyhybku s prestavitelnou srdcovkou na Slovensku nemame. Mozes vidiet z nadjazdu ponad vyhybky zst. Barca na druhej kolaji zlava vyhybku c.13 (posledna od nadjazdu) po ktorej sa jazdi aj do odbocky 100 km/h a ma peknych par desiatok metrov. To len pre zaujimavost
.
.
Inak tu v Ke su, co sa tyka elektriciek, dve zaujimave svetelne signalizacie zabezpecujuce ich preferencny prejazd v pozicii z vedlajsej cesty. V zakladnej polohe blika pre cestne vozidla oranzova. Po vstupe elektricky do priblizovacieho useku naskakuje cestnym vozidlam pokojna oranzova a cervena. Po prejazde elektricky sa pre cestne vozidla k cervenej prisvecuje oranzova (ako na normalnych semaforoch), len na miesto zelenej zas zacne blikat oranzova a doprava je organizovana podla dopravneho znacenia. Take asi v Ba nemate.
. 3. Mozno maju od dispecerov prikaz aby tam isli pomaly. 4. Mozno su kolajnice v dezolatnom stave a tak sa vodici obavaju vykolajenia. Ak ten usek poznas vyber si spravnu odpoved
. Dobre?
Pamatam, ako som pred 20 rokmi v Technickych novinach cital o vystavbe TGV a francuzi boli nespokojni s rychlostou proti hrotu do odbocky 160 km/h. Je niekde na Slovensku v elektrickovych tratiach aj tzv. krizovatkova (anglicka) vyhybka?
. "nieje" sa pise: nie je (oddelene)
. Som rad, ze sa to tu rozbieha
:p

BM
Vladimir: Vyhybky mame stare a neudrziavane tak ako by sa mali udrziavat. Proti hrotu starym prazskym vyhybkam sa da ist 15-20 km/h . Narozdiel vyhybky DT su stavane aj na 40km/h. Lenze taku mame iba pri stojari a nikde inde.
Vyprava: 14: 5214
15: 5238
16: 3519
18: 5219,
19: 3503, 3507
30: 3214
34: 3213
36: 5239, 5401, 5206, 5502
37: 3517