Plátok košice:predmesiacom, strana 17:
Dopyt čitateľa ohľadom združenej zastávky Zimná (narážka na nie práve komfortné nástupé plochy autobusových liniek).
Odpoveď DPMK: Zastavovanie autobusových spojov na náhradnej linke X7 bolo dočasným riešením dopravnej situácie počas rekonštrukcie tratí IKD a električkových uzlov. Počas tohto obdobia bola električková doprava na tomto úseku vylúčené, preto bola zmena zastávky autobusov možná.
Po návrate električiek na trate takéto riešenie nie je možné, pretože môže dochádzať k nebezpečným kolíziám - predovšetkým pôri míňaní autobusu a električky. Prvoradou úlohou DPMK je bezpečnosť cestujúcich, preto o inej možnosti zastavovania autobusov na Zimnej ulici neuvažujeme.
---
Ďakujem krásne za vysvetlenie, prečo NIKTO nepripomienkoval projekt MET a NIKOMU ani len nenapadlo zriadiť tam združenú zastávku. Som zvedavý, ktorý študovaný odborník dokáže vyprodukovať tak sprosté vyjadrenie. Všade vo svete sú totálni hlupáci, keď používajú združené zastávky. Viete čo to znamená? Že sme zasa o krok pre nimi! (Ibažeby nie)
Dopyt čitateľa ohľadom združenej zastávky Zimná (narážka na nie práve komfortné nástupé plochy autobusových liniek).
Odpoveď DPMK: Zastavovanie autobusových spojov na náhradnej linke X7 bolo dočasným riešením dopravnej situácie počas rekonštrukcie tratí IKD a električkových uzlov. Počas tohto obdobia bola električková doprava na tomto úseku vylúčené, preto bola zmena zastávky autobusov možná.
Po návrate električiek na trate takéto riešenie nie je možné, pretože môže dochádzať k nebezpečným kolíziám - predovšetkým pôri míňaní autobusu a električky. Prvoradou úlohou DPMK je bezpečnosť cestujúcich, preto o inej možnosti zastavovania autobusov na Zimnej ulici neuvažujeme.
---
Ďakujem krásne za vysvetlenie, prečo NIKTO nepripomienkoval projekt MET a NIKOMU ani len nenapadlo zriadiť tam združenú zastávku. Som zvedavý, ktorý študovaný odborník dokáže vyprodukovať tak sprosté vyjadrenie. Všade vo svete sú totálni hlupáci, keď používajú združené zastávky. Viete čo to znamená? Že sme zasa o krok pre nimi! (Ibažeby nie)
Tatranka
směrnice 2001/85/EC.
http://www.telecom.gov.sk/externe/legeu/vozidla/01-0085kon.pdf Prajem príjemné čítanie...?
Nízkopodlažný autobus (autobus so zníženou podlahou) je vozidlo triedy I, II alebo A, v ktorom
najmenej 35 % plochy, ktorá je k dispozícii stojacim cestujúcim (alebo v jeho prednej sekcii v prípade
kĺbových vozidiel, alebo na jeho spodnom podlaží, v prípade poschodových vozidiel) tvorí plocha bez
schodov a s prístupom minimálne k jedným obslužným dverám.
Tramvaj ŠKODA ForCity ... Podíl nízké podlahy je 100 %, přičemž výška podlahy se pohybuje mezi 350 až 450 mm, ve většině vstupů do vozidla dokonce pouze 320mm nad temenem kolejnice, což umožní snadný nástup a výstup pro všechny cestující i snadný pohyb cestujících v interiéru vozidla.
A fčil mudrujte...?