a všimol si niekto, že na stanici nie je ani jeden odpadkový kôš na autobusovom nástupišti ani výstupišti /ako boli pred reko/, zatiaľ čo na električkových sú po dva, dokonca na výstupišti dokopy 4, pričom z dôvodu, ako sa píše v článku, sa k ním ani nedá dostať...
Tu sa ti nikto vyhrážať nebude. Všetci do jedného odtiaľ sme tam na Bardejovskej na black liste a to bez výnimky! Čiže ignorovaniahodný odpad... Vrátane redaktorov Korzára... ?
Ako som písal minule:
toto vyjadrenie pani Karafovej svedčí len o tom, že v DPMK sedia ľudia, ktorím na komfortnom cestovaní cestujúcej verejnosti NEZÁLEŽÍ!!!
A bez pripomienok by som všetkím do jedného dal minútovú výpoveď a vyhostenie na 1 ROK do Prahy kde by mali za úlohu 10 hodín DENNE sa voziť MHD a prestupovať medzi BUS A TRAM A METRO-m.
Potom by prišly na to ako je dobré mať ak sa dá všetky prostriedky na jednom mieste. J@ro.
P.S: a tento názor o neschopnosti vedenia budem mať vždy aj keby sa mi tu niekto vyhrážal.
Dopyt čitateľa ohľadom združenej zastávky Zimná (narážka na nie práve komfortné nástupé plochy autobusových liniek).
Odpoveď DPMK: Zastavovanie autobusových spojov na náhradnej linke X7 bolo dočasným riešením dopravnej situácie počas rekonštrukcie tratí IKD a električkových uzlov. Počas tohto obdobia bola električková doprava na tomto úseku vylúčené, preto bola zmena zastávky autobusov možná.
Po návrate električiek na trate takéto riešenie nie je možné, pretože môže dochádzať k nebezpečným kolíziám - predovšetkým pôri míňaní autobusu a električky. Prvoradou úlohou DPMK je bezpečnosť cestujúcich, preto o inej možnosti zastavovania autobusov na Zimnej ulici neuvažujeme.
---
Ďakujem krásne za vysvetlenie, prečo NIKTO nepripomienkoval projekt MET a NIKOMU ani len nenapadlo zriadiť tam združenú zastávku. Som zvedavý, ktorý študovaný odborník dokáže vyprodukovať tak sprosté vyjadrenie. Všade vo svete sú totálni hlupáci, keď používajú združené zastávky. Viete čo to znamená? Že sme zasa o krok pre nimi! (Ibažeby nie)
Čiže vulgarizovane povedané je NP všetko, čo má chodbičku odpredu až dozadu bez schodu a okolo nej môže byť čokoľvek. Ako stvorené pre slovenské obstarávania ?
Najjednoduchšie by sa ako 100% nízkopodlažné vozidlo malo označovať také vozidlo, ktorého 100% podlahy určenej pre státie cestujúcich, alebo pre ich pohyb po vozidle, je prístupných bez prekonania schodov.
Ktorý typ? Ja som toho názoru, že autobusy rady NB/NC sú nízkopodlažné aka "low-floor", autobusy rady BN/CN sú "low-entry", teda s podielom nízkej podlahy 50 - 75%. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.