Reply on: Tatranka #64716:
No, ja som síce laik, ale viem s istotou, že nič sa zatiaľ neosvedčilo na svete do kopcovitého terénu lepšie a lacnejšie ako trolejbus. Keďže sú Košice postavené na kopcovitom teréne, myslím si, že na Ťahanovce a aj na Furču, prípadne Podhradovú bol trolejbus ideálnym riešením. Ja to vidím takto: Osobne som ešte nevidel prázdny trolejbus v KE, NIKDY! Sú tak vyťažené, že mám pocit že niekedy je to už na hrane obsaditeľnosti. Po druhé, pozrime sa na trolejbusy Škoda 15 Tr. Bez nejakých väčších zásahov (VP, nebodaj GO) prežili až doteraz v pomerne slušnom stave a to už majú nejaký ten kilometrík a 18 rokov služby zasebou. Stále fungujú, stále vozia pasažierov a sú lacným prepravným prostriedkom. Autobusy. Keďže sa pre mňa z nepochopiteľných príčin kupovali Solarisy naftové, celá autobusová doprava sa dosť predražila. Autobusy sú drahé, sú pomalé, ťažko sa derú do košického kopcovitého terénu a musíš ich meniť po každých 10 - 12 rokoch, lebo proste dosluhujú a povedzme si narovinu, že autobus kvalitatívne na úrovni Karosy už jednoducho nekúpiš 



tbus