Reply on: Yogi616 #64671:
Dovolím si pripomenúť, že hlavnou témou článku bola nezmyselnosť používania samostatných tlačítok pre ot.dverí a pre zast.na znamenie.
Ale KEď UŽ sa "dočasne" táto anomália aplikovala, bolo by VELMI VHODNÉ ,aby obe tlačítka boli na stlpiku. Lebo umiestnením tl. pre sign. vodičovi TESNE vedla tlačítka záchrannej brzdy može za určitých okolností dojsť k ich zámene. Tl. zách.brzdy nie všade sú dosť výrazne označené, niekde ani nie sú kryté ochranným sklom! Cudzinec alebo dochodca bez okuliarov to nemusí rozlíšiť (a to nemusí byť debil). Taktiež osvetlenie interiéru košických električiek je väčšinou nevyhovujúce (videl už niekto rozsvietené všetky svetlá po celú dobu absolvovanej jazdy ???) .
Pri výmene mechaniky dverí v pražských KT8 som na požiadavok dpp navrhoval zapojenie tl.dverí tak, aby boli aktívne aj tlačítka na nesprávnej strane. To znamená, že ak cestujúci stlačí tl. u lavých dverí, v zastávke sa mu otvoria vždy pravé v smere jazdy. Je to tak aj v košických ..NP ? Alebo tlačítka na nesprávnej strane sú nefunkčné?
Sheep221