Dopočul som sa takú informáciu, že by sa mala meniť trolejbusová trať od Lingova po mier. Viete o tom niekto niečo viac? Konečne by sa aj trolejbusova doprava trošku rozhýbala (najmä dole kopcom z Furče )
"prevádzka automatov spoločnosti Emtest, zakúpených v roku 2009 je od začiatku poznamenaná vysokou poruchovosťou a najmä jej nepredvídateľnosťou - automaty sú často hlásené ako poruchové a po príchode už pracujú bez problémov. Mesačne evidujeme viac ako 300 porúch na 22 ks automatov, čo je vysoko nad štandard iných miest."
"So stavom nie sme spokojní - práve naopak, vedenie spoločnosti intenzívne rokuje s dodávateľom automatov o ukončení zmluvy (podľa posledných jednaní by to mohlo byť na jar 2012) a zároveň plánujeme nákup nových, technicky spoľahlivejších a overených automatov, používaných vo všetkých mestám SR (napr. PO, BA, BB, ZA)." ? http://goo.gl/YJd7N
Na Variu ešte svietia všetky vnútorné svetlá ??? Veď to je rekord, to by sa malo zapísať do pamätnej knihy v sieni tradícií. Veď už skoro dva mesiace jazdí ! ? ? ?
Taktiež osvetlenie interiéru košických električiek je väčšinou nevyhovujúce (videl už niekto rozsvietené všetky svetlá po celú dobu absolvovanej jazdy ???) .
Dovolím si pripomenúť, že hlavnou témou článku bola nezmyselnosť používania samostatných tlačítok pre ot.dverí a pre zast.na znamenie.
Ale KEď UŽ sa "dočasne" táto anomália aplikovala, bolo by VELMI VHODNÉ ,aby obe tlačítka boli na stlpiku. Lebo umiestnením tl. pre sign. vodičovi TESNE vedla tlačítka záchrannej brzdy može za určitých okolností dojsť k ich zámene. Tl. zách.brzdy nie všade sú dosť výrazne označené, niekde ani nie sú kryté ochranným sklom! Cudzinec alebo dochodca bez okuliarov to nemusí rozlíšiť (a to nemusí byť debil). Taktiež osvetlenie interiéru košických električiek je väčšinou nevyhovujúce (videl už niekto rozsvietené všetky svetlá po celú dobu absolvovanej jazdy ???) .
Pri výmene mechaniky dverí v pražských KT8 som na požiadavok dpp navrhoval zapojenie tl.dverí tak, aby boli aktívne aj tlačítka na nesprávnej strane. To znamená, že ak cestujúci stlačí tl. u lavých dverí, v zastávke sa mu otvoria vždy pravé v smere jazdy. Je to tak aj v košických ..NP ? Alebo tlačítka na nesprávnej strane sú nefunkčné?
p. Titl tvrdi že autobusu stačí 5sec. na pohnutie sa od semaforu pred Auparkom smer Palackého, kde je semafor pre auta a pre MHD zvlášť. Pre MHD tam svieti "zelena" 5sec. a potom sa rozsvieti už aj normálna zelena pre auta stojace vedľa. Samozrejme že je to totálna hovadina a nestihačka zaradiť sa normálne pred auta. Nakopať do zadku aj takého človeka čo to tvrdi a poslať ho tam holého riadiť križovatku.
tie 10ky su specialne spoje s osobitnym rezimom ? ked vidim niekoho s vacsim batohom ze sa nemoze inam postavit a zavadzia, tak to chapem, nie vsak skolacik so sluchatkami a s taskou ktory blokuje celu ulicku uz pri dverach alebo fackuje nou ostatnych cestujucich, a tych sediacich priamo do tvare ?
Re #64696 tbus: myslim, ze napriklad v nedelu vecer alebo vseobecne den pred zaciatkom vyucovania ked prichadzaju studenti VŠ do KE tak bude problem aj v tych velkych vakoch a cestovnych taskach
a tak isto vacsinou vo stvrtok poobede (vela studentov nema v piatok skolu) ked idu z Jedlikovej na stanicu v L10 tak tiez je podobny problem.
Sice ... tie "male" vaky sa skor budu tykat ziakov ZŠ a SŠ ...
KVKV
Dovolím si pripomenúť, že hlavnou témou článku bola nezmyselnosť používania samostatných tlačítok pre ot.dverí a pre zast.na znamenie.
Ale KEď UŽ sa "dočasne" táto anomália aplikovala, bolo by VELMI VHODNÉ ,aby obe tlačítka boli na stlpiku. Lebo umiestnením tl. pre sign. vodičovi TESNE vedla tlačítka záchrannej brzdy može za určitých okolností dojsť k ich zámene. Tl. zách.brzdy nie všade sú dosť výrazne označené, niekde ani nie sú kryté ochranným sklom! Cudzinec alebo dochodca bez okuliarov to nemusí rozlíšiť (a to nemusí byť debil). Taktiež osvetlenie interiéru košických električiek je väčšinou nevyhovujúce (videl už niekto rozsvietené všetky svetlá po celú dobu absolvovanej jazdy ???) .
Pri výmene mechaniky dverí v pražských KT8 som na požiadavok dpp navrhoval zapojenie tl.dverí tak, aby boli aktívne aj tlačítka na nesprávnej strane. To znamená, že ak cestujúci stlačí tl. u lavých dverí, v zastávke sa mu otvoria vždy pravé v smere jazdy. Je to tak aj v košických ..NP ? Alebo tlačítka na nesprávnej strane sú nefunkčné?