nebolo by skôr lepšie L 3 presmerovať cez stanicu východným smerom a zrušiť L 2 Tým by veľmi nezmenil počet vozkm, zatiaľ čo pri Tvojom návrhu by sa musel navýšiť o predĺženie L 3. Navyše by vznikla potreba koordinovať až 3 linky v úseku z Lokomotívy po NO ( L 1, L 2 a L 4 ) a zároveň by musela byť koordinovaná L 3 a L 1 v úseku Jazero - NO.
jasne ze ta trat chyba, ved to vidno na autobusovom nastupisti pre L17,19, stale je tam kopec ludi. Vedel by som si tam predstavit chodit L6, cize taky okruh zo stanice cez snp a cez MMM znova na stanicu a predlzit linku c.3 zo stanice dalej na MMM s konecnou na stadione TU. Takto by pre potreby TU stacila tato jedna linka ktora by naraz obsiahla MMM, stanicu, NO a este by bolo aj zachovane spojenie s jazerom a netrebalo by tam ziadne busy ktore sa tam do tej krizovatky aj tak nezmestia. L7 zrusit, namiesto nej L1..
ono to možno súvisí aj s tým, že Engelsova ulica, po ktorej električky premávali, sa výstavbou "krásnej" novej stanice, budovy pošty atď. zlikvidovala/skrátila, viď postupný vývoj: http://www.imagebam.com/image/44dfcf56568351
Trojuholník na Stromovej už potom veľké opodstatnenie ani dlhú životnosť nemal.
Lebo Generel dopravy ako doplnok Smerného územného plánu z roku 1963 navrhol, aby do roku 1975 boli v meste ponechané iba tri električkové trate: Havlíčkova - Hlavná - Barca, Nám. MMM - tr. SNP - Moldavská cesta a Železničná stanica - VSŽ. A tak sa začali postupne rušiť existujúce trate, chvalabohu tí blbci čo to vymysleli, nestihli zrušiť aspoŇ trať Zimná - B.Němcovej. Ten "múdry" generel súčasne navrhol aj nové trate - ZŤS(VSS) - Krásna, ZŤS(VSS) - Moldavská, a trať na Východné mesto. Prvé dve sa zrealizovali (našťastie).
Lebo pri Stromovej ulici nebolo priame napojenie časti od MMM na časť od ŽST. Neviem ako sa to technicky volá správne, no proste ide o to, že zákrutou pri Stromovej mohol prejsť len starý typ električiek (dvojnápravové).
pre zaujímavosť zákaz prechodu vrchom k nástupištiam bol zrušený o značne dlhú dobu neskôr, než bol zavreté podchody. Takže cestujúcim neostávalo nič iné, len ho porušovať.
Kedysi tam bol Zakaz prechodu pre chodcov cez AS. Dalo sa len (podla legislativy ? ) prejst na nastupistia len po použití podchodu k jednotlivým nástupištiam, avšak pri rekonštrukcii AS došlo k uzavretiu podchodu (kvoli vseliakym fetakom, sockam a pod. ), tak bol tento zakaz zruseny (lietat nevieme ? )
myslíš, že ja tiež čakám doma na jednu priamu linku ? nie.... ale už ma nebaví počúvať ako treba vedieť prestupovať a pod.... V Košiciach sa to proste nedá... raz ti niečo mešká, inokedy príde skôr... a nakoniec zistíš že počkať doma zopár minút a ísť priamo je lepšie...
dobre to už extrémne prípady... ale nechápeš podstatu toho čo som písal ako prvé... išlo o to že st. gallene májú linky cez víkend 10 interval....a nie ako tu v KE 20min... thah all.... to že sa tu podarí nejako poskladať linky po jednej trase s lepsim intervalom to je iná vec.
MHD nie je len pre dochodcov, oni nech si cakaju na priamy spoj ked maju vela casu, ja mam viac aktivit a casto nemam cas cakat pol hodiny na priamy spoj
Už to zaháňaš do extrémov ? Taký starší človek s palicou sa asi nemusí ponáhľať a určite mu stačí ten 20 minútový interval s jeho priamou linkou ktorá ho vysadí pri okienku pradaja cestovných lístkov na vlak ? ? ?
No dá sa prestúpiť. Presne päť minút po desiatke prichádza na Palakého linka 19. Nie je to ideálne, ale lepšie 5 minút počkať, ako ísť "vo fujavici s palicou". Navyše, cez autobusovú stanicu by sa na železničnú chodiť vôbec nemalo, keďže tam nie je žiaden chodník.
PTI
Do revolúcie v 89-tom to bola Dukelských hrdinov, dnes Hlinkova, dnešná Watsonova bola predtým Solovjevova. Aj Hlavná bola predtým Leninova ....