Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TA #50503:
vychodnym smerom? noo teraz som trochu mimo..neviem ako to myslis.. no v kazdom pripade to bol len navrh riesenia, co sa tyka finalneho riesenia urcite existuje viac vhodnych variant... islo mi o to spojit severnu cast terasy so stanicou a TU so stanicou, myslim ze by bolo koho vozit... samozrejme L1 a L3 by boli koordinovane z jazera a niektora linka iduca na lokomotivu by musela koncit na nMMM. Vysledok: koniec autobusom na krizovatke letna-zimna, koniec prepchatej L17.
Reply on: Isidor #50511:
A bol aj nejaký iný návrh toho spojenia (hoci aj neoficiálny)? Lebo mne sa Svätoplukova vidí ako jediné možné riešenie... ?
Reply on: Furčan #50509:
pokiaľ viem, tak po Svätoplukovej. Miestni obyvatelia sa "prekvapivo" proti tomu búrili.
Reply on: Dispecer #50505:
Usek na stanicu nie je zahrnuty do IDS.
Kade presnejsie to bola planovana "nova" trat z MMM na stanicu?
Reply on: veteran #50497:
nepíšeš blbosť o tej zákrute? bol tam triangel dosť dlho a už vtedy sa tam na ňom otáčali T-čka, niekde bola aj fotka električky na Engelsovej, keđ nájdem naskenujem....
Reply on: 5 #50506:
no to znie ešte lepšie - aspoň by L 4 išla cez stanicu.
Reply on: TA #50503:
L1 len po NMM, L3 podľa pedra, L4 nie po Kuzmánke, ale cez ŽST-NMM, L7 preč, ostatné ako dnes. To sa mi zdá optimálne. ?
Reply on: Nodes #50501:
To asi každému, ale tak v kútiku duše dúfam, že trať na Sídlisko Ťahanovce v podstate toto napojenie znovu obnoví... ?
Musím pochváliť Košice za peknú električku T1, pekná jazda 12.11.
Reply on: pedro77 #50502:
nebolo by skôr lepšie L 3 presmerovať cez stanicu východným smerom a zrušiť L 2 ❓ Tým by veľmi nezmenil počet vozkm, zatiaľ čo pri Tvojom návrhu by sa musel navýšiť o predĺženie L 3. Navyše by vznikla potreba koordinovať až 3 linky v úseku z Lokomotívy po NO ( L 1, L 2 a L 4 ) a zároveň by musela byť koordinovaná L 3 a L 1 v úseku Jazero - NO.
Reply on: Nodes #50501:
jasne ze ta trat chyba, ved to vidno na autobusovom nastupisti pre L17,19, stale je tam kopec ludi. Vedel by som si tam predstavit chodit L6, cize taky okruh zo stanice cez snp a cez MMM znova na stanicu a predlzit linku c.3 zo stanice dalej na MMM s konecnou na stadione TU. Takto by pre potreby TU stacila tato jedna linka ktora by naraz obsiahla MMM, stanicu, NO a este by bolo aj zachovane spojenie s jazerom a netrebalo by tam ziadne busy ktore sa tam do tej krizovatky aj tak nezmestia. L7 zrusit, namiesto nej L1..
Reply on: PTI #50499:
Nemozem si pomoct, ale trat NMM - ZST mi chyba. Aj ked som sa stretol s nazormi, kho by tam elektricka vozila, ale chyba mi to tam.
Reply on: pedro77 #50496:
ono to možno súvisí aj s tým, že Engelsova ulica, po ktorej električky premávali, sa výstavbou "krásnej" novej stanice, budovy pošty atď. zlikvidovala/skrátila, viď postupný vývoj:
http://www.imagebam.com/image/44dfcf56568351
Trojuholník na Stromovej už potom veľké opodstatnenie ani dlhú životnosť nemal.
Reply on: pedro77 #50496:

Lebo Generel dopravy ako doplnok Smerného územného plánu z roku 1963 navrhol, aby do roku 1975 boli v meste ponechané iba tri električkové trate: Havlíčkova - Hlavná - Barca, Nám. MMM - tr. SNP - Moldavská cesta a Železničná stanica - VSŽ. A tak sa začali postupne rušiť existujúce trate, chvalabohu tí blbci čo to vymysleli, nestihli zrušiť aspoŇ trať Zimná - B.Němcovej. Ten "múdry" generel súčasne navrhol aj nové trate - ZŤS(VSS) - Krásna, ZŤS(VSS) - Moldavská, a trať na Východné mesto. Prvé dve sa zrealizovali (našťastie).
Reply on: veteran #50497:
takže kôli jednej zákrute zrušili celú trať? ? ? ?
Reply on: pedro77 #50496:
Lebo pri Stromovej ulici nebolo priame napojenie časti od MMM na časť od ŽST. Neviem ako sa to technicky volá správne, no proste ide o to, že zákrutou pri Stromovej mohol prejsť len starý typ električiek (dvojnápravové).
ked uz sme pri historii, koli comu sa zrusila e trat nMMM-masarykova-stanica ?
Reply on: Obdivovatel #50494:

Do revolúcie v 89-tom to bola Dukelských hrdinov, dnes Hlinkova, dnešná Watsonova bola predtým Solovjevova. Aj Hlavná bola predtým Leninova ....
Reply on: TA #50480:
heh...Zaujimave si to tak pozriet a pospominat.Aj ked si vacsinu nepamatam,zaujimalo by ma,ako chodil autobus na ulicu Duk.Hrdinov...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.