Dňa 10. Júna 2009 spolu s Ing. Šarákom sme sa zúčastnili na svetovom kongrese a výstave o doprave vo Viedni, ktorú organizovala svetová organizácia pre dopravu – UITP. Celosvetový kongres a výstava o doprave je organizovaná 1x za 2 roky v rôznych štátoch sveta. Vo Viedni sa jednalo o výstavu na ploche 25.000 m2 s 300 vystavovateľmi a 1850 delegátmi kongresu. Programom akcie boli prednášky, semináre a výstava z oblasti vývoja, nových technológií a výroby v oblasti verejnej osobnej dopravy (informačné technológie v doprave, modelovanie a riadenie dopravy, zariadenia pre predaj cestovných dokladov, materiály na výstavbu dopravnej infraštruktúry, autobusy pre mestskú hromadnú dopravu, koľajové vozidlá pre mestskú a prímestskú dopravu podobne. Okrem prehliadky výstavných priestorov sme na výstave uskutočnili množstvo osobných stretnutí s vystavovateľmi, ktorých ponuka súvisela s možným využitím pri budovaní integrovaného dopravného systému. Išlo napr. o výrobcov koľajových vozidiel firiem Alstom a Bombardier, výrobcov malých mestských autobusov (firma Kutsenits). Porovnávali sme informačno-odbavovaciu technológiu firmy EM-TEST s ostatným konkurenčnými výrobcami. Mimoriadne nás zaujala výroba betónových dielov na výstavbu ciest a nástupných hrán na zastávkach od firmy PROFILBETON GmgH. Táto firma svojimi výrobkami už v súčasnosti zabezpečuje bezbariérovú výstavbu zastávok v Ostrave a Brne. Správu s odporúčaniami som predložil na porade primátora. Získané poznatky budeme aplikovať v projekte IDS.
To by ma zaujímalo na čo Filipko prišiel, keď porovnávali emtrest s konkurenciou.
Viac tu: http://www.kosice.sk/docuStore_getByID.asp?id=14968
To by ma zaujímalo na čo Filipko prišiel, keď porovnávali emtrest s konkurenciou.
Viac tu: http://www.kosice.sk/docuStore_getByID.asp?id=14968
.. Co sa tyka platov programatorov emtestu, ano, pocul som o nich. Ja by som pri takych platoch robil asi to iste. Takze k tomu len tolko
Dimi