Reply on: VLK #49174:
Za istu cast chyb moze dopravca. Ale za 99 percent chyb moze EMTest. To musis uznat sam
.. Co sa tyka platov programatorov emtestu, ano, pocul som o nich. Ja by som pri takych platoch robil asi to iste. Takze k tomu len tolko
.. Aaa este jedna vec.. Studentom nie som uz viac ako desatrocie a od skoncenia skoly pracujem. Ja nehadzem vinu na teba, iba tu popisujeme "pripad" emtest. A to z toho titulu, nech si to majitelia v Ziline precitaju, co vlastne robia. Vdaka bohu, ze pre nich uz nerobis ? ? ..
... emtest je nefunkcnym zlepencom nefunkcnych casti. Asi to bude tak pre extremne nizke platy programatorov tej zilinskej kraviny. Pracujem predsa len do vysky svojho platu. Nech si to pobrezie slotoviny doriesi.
Dimi
Preco je vsetko problem dopravcu? Nema nahodou EMTest Zilina na krku zalobu mesta Opavy prave pre totalnu nefunkcnost systemu ? Chces mi povedat, ze kazdy DP ma neschopnych ludi ? Nemyslis si skor, ze EMTest je ovela neschopnejsi ? Dostali sme nove Citelisy, desat kusov a este par dni pred ich prebratim som pozapinal s par ludmi v nich systemy. Tipni si, v kolkych to neslo tak ako ma ??? A to sa ich nedotkol ani jeden technik DPMK. Aj toto je teda problem dopravcu ? A ked som na to upozornil vasho technika, tak bol nasrdeny ako furia, lebo som sa ho opytal nieco proti jeho firme. Aj to je problem dopravcu, ked ma Zilina pristup cez siet do systemu v Kosiciach a de facto moze drzat pouzivatela systemu v sachu, v pripade, ze ten sa stazuje na problemy a snazi sa ich riesit tvrdsie ? Aj to je problem dopravcu, ked pri montazi systemu "odbornici" emtestu ani nevedeli kde a ako umiestnit tabule a oznacovace a doslova na kolenach vyrabali drziaky ? A ked to potom umiestnili, museli to prerabat, lebo nesedela bezpecnostna sirka uliciek ? A ked tie vase "holubniky" oznacovace su umiestnene tak,z e vodic v zrkadle vidi ich a nie cestujucich, to mal akoze GR DPMK povedat "odbornikom" kam ich maju namontovat ? Aj na toto mysleli odbornici emtestu, ze tento system sosa ovela viac energie z baterii vozidiel, ako sosal predchodca? Co pri trolejbusoch v konecnom dosledku sposobilo nadmerne odchadzanie baterii a neschopnost alternatorov dobijat ich. Predtym to bolo ok, kedze na plechove tabule svietili len ziarovky. Netrebalo energiu pre ohrev holubnikov, pre palubat, tabule. Stale si myslis, ze amte tak skvely system a skvelych expertov, co ani nevedia, ake problemy to sposobuje ? Aj vtedy je problemom restartovanie emtestu, poruchy tabul a podobne, ked su sposobene uz spominanym nedostatkom napajania ? Su datove kable emtestu spolahlivo tienene, ked su vedene popri napatovych kabloch ? Ake elektromagneticke pole vytvara elektricka a trolejbus ? Nekazi nahodou emtest aj toto ? Aj to je problem dopravcu ? A v autobusoch je tolko mobilov, kolko ludi. Aj to je elektromagneticke pole. NAOZAJ mate dostatocne tienene kable ? Takze aj za toto moze dopravca ???? Mam pisat dalej ??