Ja sa pridám do debaty a hodím tu dnešný prípad z vozidla 2006. Vodič hlásil poruchu označovača, emtesťáci to prišli na lingov opraviť a na ďalšom kolečku vypadol úplne celý systém, na tabuliach nahodilo manipulačnú jazdu a vôbec nič nereagovalo. Na ďalšej prestávke to prišli "opraviť"...a vozidlo 1010 tiež emtesty v keli. Zmrznú a stále svietia na rovnaký smer a nedajú sa vypnúť, vypne sa počítač a displeje stále svietia.
... emtest je nefunkcnym zlepencom nefunkcnych casti. Asi to bude tak pre extremne nizke platy programatorov tej zilinskej kraviny. Pracujem predsa len do vysky svojho platu. Nech si to pobrezie slotoviny doriesi.
Crossfire
PRVA VEC: databaza je stale nahrata na servri v danej garazi (VSA, Hornadska, Bardejovska) .. vodici su POVINNI pri kazdom rannom vyjazde pockat kym im nacita nove data a az tak opustit garaz - to, ze to niektori tak nerobia je ich problem a nie problem dopravcu - samozrejme ked nepockaju, nemaju aktualnu databazu
DRUHA VEC: ked sa tu bavite o vnutornych displayoch a o tom, ako napr. v 3201 a tusim 3502 vypisuje bludne ciele, tak to bude tym, ze vnutornemu transparentu zrejme odisla pamat takze preto to vypisuje udaje zo starej databazy a nie z novej ..