Reply on: Dimi #49166:
ale tak, ja zase nie všetko hádžem na dopravcu, len korigujem tú odpoveď, kde je všetko hodené na systém, hoci svoj podiel má aj dopravca.Re #49167 Dimi: prečítaj si moju odpoveď ešte raz. Asi nerozumieš. A pridám jednu poznámku na záver - pre EMtest už nepracujem. Čiže nemám nutnosť ho obhajovať, len sa snažím to dať na pravú mieru. Keď sa dotýkať tých Citelisov - prečo nedopovieš, že v mnohých nešla vôbec elektrika a to sa toho nedotkol ani technik EMtestu? Že sa v tom Iveco ešte bláznilo dlhú dobu? Umiestnenie zariadení vo vozidlách je VŽDY konzultované so zákazníkom, nakoľko ten si určuje, ako to má vo finále vyzerať. A na záver ešte raz - píšem sem bez emócií, píšem fakty. Rád by som pokračoval v konštruktívnom dialógu, ak nie je záujem, tak sorry. Prečítaj si môj pôvodný príspevok ešte raz a zamysli sa.
Re #49168 jt: pretože BUSE používa svoj plný protokol, ktorý nedávajú ďalej. NIKOMU. Vcelku ma zaujal článok na TECHNETE, kde písali o električke s XPčkami a aké problémy malo JKZ s BUSE tabuľami (nevedeli prehodiť cieľ, bo tabule jednoducho odmietali komunikovať). Čo sa týka hlásení, všetko sa dá, len sa musí chcieť, samozrejme jasne definovať, objednať, zaplatiť, dodať....
Re #49169 Dimi: neviem, či si niekedy počul o platoch programátorov v tejto firme, alebo či si vôbec niekedy pracoval.
Re #49171 jt: každý tu píše, akoby bol najsamlepší na svete. Nikdy som to o EMteste netvrdil a ani tvrdiť nebudem. Asi aj tebe by stálo za to si rpečítať pôvodnú moju reakciu. To, čo tvrdím je, že systém dokáže spoľahlivo fungovať. Príkladom môže byť napr. MHD SAD Trenčín. Aj tam boli chyby, ale to sa vyladilo a dnes to funguje k spokojnosti.
Re #49172 TA: rozmýšľate niekedy, čo píšete? Spomeniete si, kto všetko bol v tej súťaži? Prečo si potom furt a dookola meliete, že BUSE by sa nemenilo...??? Mali by ste RG, Mikroelektroniku alebo EMtest. Bodka.
Budem reagovať iba na konštruktívny dialóg, vypisovať niečo po X-tý raz ma nebaví. Posledný krát uvádzam, že nie za všetko to, čo vidíte ako chybu môže systém samotný alebo jeho dodávateľ, ale množstvo chýb je aj na strane dopravcu. Bodka. ?
... emtest je nefunkcnym zlepencom nefunkcnych casti. Asi to bude tak pre extremne nizke platy programatorov tej zilinskej kraviny. Pracujem predsa len do vysky svojho platu. Nech si to pobrezie slotoviny doriesi.
Crossfire
PRVA VEC: databaza je stale nahrata na servri v danej garazi (VSA, Hornadska, Bardejovska) .. vodici su POVINNI pri kazdom rannom vyjazde pockat kym im nacita nove data a az tak opustit garaz - to, ze to niektori tak nerobia je ich problem a nie problem dopravcu - samozrejme ked nepockaju, nemaju aktualnu databazu
DRUHA VEC: ked sa tu bavite o vnutornych displayoch a o tom, ako napr. v 3201 a tusim 3502 vypisuje bludne ciele, tak to bude tym, ze vnutornemu transparentu zrejme odisla pamat takze preto to vypisuje udaje zo starej databazy a nie z novej ..