Reply on: Dimi #49169:
Aj ja v #49166.Ešte jednu takú závadu vinou dopravcu by som spomenul. Na displejoch čítačiek kariet sa zobrazí akési okno s textom a šípka akoby od myši. Tá na dotyk na displej aj skutočne reaguje a dá sa ňou hýbať po ploche. Taktiež je občas možné vidieť obrazovku s usmievajúcim sa Linuxáckym tučniakom, nápisom Shutting down a grafickým znázornením akejsi aktualizácie, alebo čoho. A aby som nekydal len na čítačky... Ako môže ovplyvniť dopravca trhanie lístkov v označovačoch? Už som videl scénu, ako si cestujúci vložil lístok a vytiahol ho roztrhaný, alebo ako lístok nevošiel do označovača len pár centimetrov, ale skoro celý.
VLK tu má toho trocha viac, ale on je šikovný. V Žiline sú len šikovní ľudia, presviedčame sa o tom denne ?
... emtest je nefunkcnym zlepencom nefunkcnych casti. Asi to bude tak pre extremne nizke platy programatorov tej zilinskej kraviny. Pracujem predsa len do vysky svojho platu. Nech si to pobrezie slotoviny doriesi.
jt
Ak má ísť o komplexný systém, ako je možné, že sa doň nedajú nahrať doplnkové hlášky pre cestujúcich? Mám na mysli prípadné informácie o meškaní vozidla, o čakaní na odchod podľa CP, o prípoji na linku, obchádzkovej trase, rôzne oznamy a výzvy pre cestujúcich... Veď aj informácia o doplnkovom predaji lístkov je súčasťou názvu zastávky (!!!), toto je snáď košický unikát.