Určite ste si všimli ten článok z 9.6.04 v Korzári o národných kult.pamiatkách v DPMK. Najmä to ako sa pričinili Generálny..., riaditeľ... a riaditeľ.... o záchranu historických vozidiel ? .
Redaktorke som napísal nech navštívi toto disk.fórum a že vy (aspoň dúfam) jej odpoviete na prípadné otázky (kto aké zásluhy má na záchrane..., záchrane 246,234....a pod.)
ĎAKUJEM ?
Redaktorke som napísal nech navštívi toto disk.fórum a že vy (aspoň dúfam) jej odpoviete na prípadné otázky (kto aké zásluhy má na záchrane..., záchrane 246,234....a pod.)
ĎAKUJEM ?
Vladimír
L70 síce ešte žije, ale rozsudok má už celé roky vynesený. Je len otázka času, kedy padne (či sa to Dopravákovi páči alebo nie
A naďalej tvrdím, že zexpresnenie L35 prinesie ešte katastrofálnejšie výsledky v obsadenosti vozidla. Už vedenie trasy po Americkej triede bolo nešťastné, vynechanie niektorých zastávok by len uškodilo. A vôbec, kacírska otázka - načo sú v Košiciach vlasne zrýchlené linky? Plnia nejaký účel? Ja by som povedal, že nie.
L35 veru je nerozumne zriadená, hlavne to ukončenie na KVP-čku.
Re #4775 mišo: Presne tak. To, čo obsluhuje Kostol, možno rovnako dobre obslúžiť z Miestneho úradu alebo Sofijskej.
A byť ja osobne obyvateľom Ťahanoviec a konkrétne Americkej triedy v danom úseku, radšej budem mať zastávku kúsoček ďalej, ale na Mlynskú baštu mi v sedle pôjde 6 spojov za hodinu a nie za každým tipovať, či sa mám ísť postaviť tam alebo hentam.